پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

هزینه بربودن انتقال بادران به کرمانشاه کذب است؛ حمایت استاندار مقدمه حضور بادران در کرمانشاه شد
10 مرداد 1397 - 9:13
شناسه : 8328
0
مدیرباشگاه بادران: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرباشگاه فرهنگی ورزشی بادران با تاکید براینکه هزینه بر بودن انتقال بادران به کرمانشاه را تکذیب می کنم، گفت: بادران در طول پنج سال فعالیت خود اسپانسری نداشته و برای حضور در کرمانشاه یک ریال هم دریافت نکرده و بی شک یکی از دلایلی که بادران را به کرمانشاه آورده ام حمایت مهندس بازوند به عنوان مدیریت ارشد استان است و تنها خواهان استفاده از امکانات سخت افزاری هستیم.

پ
پ

مهمترین اتفاقی که این روزها نقل محافل ورزشی است، انتقال تیم فوتبال دسته اولی بادران تهران به کرمانشاه است، بادران تیم خوب و باثبات تهران است که طی دو سال گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ برتر هم رفت و در جام حذفی نیز حریف قدری برای رقیبان بود که توسط تیم پرسپولیس از دور رقابت ها حذف شد.
آنچه برای کرمانشاهیان حائزاهمیت است کرمانشاهی بودن مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی بادران است که از سابقه مطلوبی در کارنامه ورزشی، برخوردار است.
این مدیر که ایزد سیف اله پور نام دارد اعضای هیئت مدیره باشگاه را مجاب کرده تا تیم را به کرمانشاه آورد تا با نام کرمانشاه در رقابت های جام آزادگان حضور یابد.
پس از مطرح شدن انتقال بادران به کرمانشاه، موضع گیری ها نیز در این خصوص آغاز شد، در حالیکه اکثریت جامعه ورزشی و افکار عمومی از این مسئله ابراز خوشحالی می کنند، در برخی محافل زمزمه هایی برای مخالفت با این انتقال شنیده می شود.
سیف اله پور که در کرمانشاه نیز از سابقه فعالیت مطبوعاتی و ارتباط موثر با رسانه برخوردار است با حضور در محل دفتر پایگاه خبری طلوع، اظهار داشت: کرمانشاه دارای تمام امکانات لازم برای حضور یک تیم پرقدرت در لیگ است و اگر تاکنون از این امتیاز محروم مانده به دلیل کم لطفی مسوولان مربوطه است.

وی با تاکید براینکه اگر در گذشته مسولان از تیم های فوتبال استان حمایت می کردند هم اکنون بادران به کرمانشاه نمی آمد، گفت: تنها به دلیل درخواست استاندار کرمانشاه و برای ادای دین به زادگاهم و ایجاد شور و نشاط در میان مردم به ویژه جوانان تصمیم گرفتم بادران را به کرمانشاه بیاورم.

وی در خصوص حمایت های مسوولان استان از بادران، گفت: شایسته است از استاندارکرمانشاه که بارها حمایت خود از ورزش را به اثبات رسانده قدردانی کنم چراکه من پس از آقای ترک نژاد به عنوان استاندار اسبق کرمانشاه، استانداری همانند مهندس بازوند که نسبت به اهمیت ورزش تا این اندازه حساس باشد را ندیده ام و قطعا یکی از دلایلی هم که بادران را به کرمانشاه آورده ام وجود شخص ایشان به عنوان مدیرارشد استان است.
سیف اله پور با تاکید براینکه مهندس بازوند بسیار در این خصوص پیگیر بوده اند، یادآور شد، البته جا دارد از مهندس بهرام نژاد نیز به عنوان مدیر کل حوزه استاندار هم که زحمات زیادی کشیده اند تشکر و قدردانی کنم.

بادران زمینه ساز حضور تیم های پرقدرت است

سیف اله پور باتاکید براینکه بادران در طول پنج سال فعالیت خود اسپانسری نداشته و از دیگری ریالی دریافت نکرده و نخواهد کرد، افزود: هم اکنون با تمام توان و در مسیر صحیح در حال پیشرفت هستیم و معتقد هستم مردم استان کرمانشاه طی سالهای گذشته سختی و مرارت های فراوانی را متحمل شده اند که آمدن بادران به کرمانشاه زمینه ای برای حضور تیمهای بزرگ و پرطرفدار در این استان می شود که این امر می تواند به رشد صنعت گردشگری و حتی اقتصاد استان کمک کند و موجب تکمیل شدن هتل ها و مهمانسراها می شود.

هزینه بر بودن انتقال بادران به کرمانشاه را تکذیب می کنم

وی شایعات مطرح شده در رابطه با هزینه بر بودن این انتقال برای استان را تکذیب کرد و گفت: خرید امتیاز یک تیم برای حضور در لیگ آزادگان، حدود چهار الی پنج میلیارد تومان هزینه دارد و از سوی دیگر هزینه ای مشابه همین رقم برای خرید بازیکن و کادر فنی نیاز است که در مجموع به رقمی در حدود ۱۰میلیارد تومان می رسد که ما متقاضی چنین هزینه ای نشده ایم و از سوی دیگر باید گفت که بادران با داشتن تیم قوی و مربی توانمندی همچون پاشازاده از ویژگی های برجسته ای برخوردار است و سایر هزینه های تیم مثل اقامت و هزینه رفت و آمد را، خود متحمل شده ایم.

چرا آوردن یک تیم خوب، قوی و بدون هزینه به استان مشکل ساز است؟
سیف اله پور با طرح یک سوال ادامه داد:باید پرسید که چرا آوردن یک تیم خوب، قوی و بدون هزینه به استان مشکل ساز است؟ و دوستانی که چنین مباحثی را مطرح می کنند باید پاسخ دهند در ضمن فقط انتقال یا انجام بازی در کرمانشاه برای ما ملاک نیست و انجام برنامه های فرهنگی، استعدادیابی، کمک به تیم های پایه و در مجموع کمک به فوتبال کرمانشاه برای ما ملاک و ارزشمند است.
وی افزود:

برخی ها می گویند به جای آوردن یک تیم به استان باید از تیمهایی چون بعثت حمایت کنیم ولی اینکه بادران سبب به حاشیه رفتن تیمهایی چون بعثت می شود را قبول ندارم چراکه ما نه هزینه ای خواسته ایم و نه خواسته غیرمنطقی داشته ایم، اتفاقا حضور بادران در استان می تواند به رشد فوتبال کرمانشاه و تیمهایی چون بعثت هم کمک کند چرا که بازیکنان و فوتبالیست های کرمانشاهی به جای رفتن به شهرهای دیگر می توانند این امید را داشته باشند که در تیم قوی و حتی در لیگ های بالاتر حضور داشته باشند ما برای کمک به فوتبال کرمانشاه آمده ایم و قصد نداریم جایگاه تیم دیگری را بگیریم.

ورزشکاران توانمند کرمانشاهی نیز در بادران حضور دارند

سیف اله پور در خصوص استفاده از بازیکنان بومی نیز گفت: به دلیل علاقه و تعصبی که به شهرم دارم طی سالهای گذشته در ترکیب بادران و در رده های مختلف از بازیکنان توانمند و مستعد کرمانشاهی استفاده کرده ایم و اتفاقا معتقدم ما استعدادهای خیلی خوبی در فوتبال داریم و یکی از مباحثی که قطعا به آن توجه خواهیم کرد بحث استعداد یابی و به مرور زمان استفاده از بازیکنان بومی است اما باید توجه داشت این تیم دو ماه است مشغول تمرین شده و از سوی دیگر ما تیم را برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بسته ایم و بحث انتقال به کرمانشاه چند روزی است مطرح شده و قطعا در آینده از بازیکنان کرمانشاهی و بومی استفاده خواهیم کرد همانگونه که در گذشته هم نشان داده ام به بازیکنان شهرم اهمیت می دهم.

بادران حمایت معنوی می خواهد

وی تاکید کرد، در رابطه با کمک های مسئولین نیز درخواستی نداشته ایم و در دیداری که با استاندارکرمانشاه هم داشتم، تاکید کردم که بادران تنها تیمی است که با چارچوب و تشکیلات منظم و مشخص تنها خواهان حمایت معنوی از سوی مدیریت استان و سایر مدیران و مسئولان است.

تنها خواهان داشتن امکانات سخت افزاری هستیم

مدیر باشگاه ورزشی و فرهنگی بادران در پایان گفت: این اطمینان را داشته باشید که بادران را برای تفریح به کرمانشاه نیاورده ایم ، بادران هدیه ای به مردم کرمانشاه است و قطعا با قدرت حضور پیدا می کند مردم و ورزش دوستان هم به این نکته توجه کنند که آمدن بادران به کرمانشاه نه تنها هزینه ای برای استان ندارد بلکه سودآور است.

 
به گفته سیف اله پور، همه نقاط ایران دارای تیمها و باشگاههای خوبی هستند به غیر از غرب کشور که هیچ نماینده ای در لیگ برتر و لیگ آزادگان ندارند ما آمده ایم تا نماینده ای خوب و قوی برای استان و غرب کشور باشیم در این راستا دست همه دوستان، مردم، مسئولین و رسانه ها را می فشارم که یاری رسان ما باشند و تنها خواهان داشتن امکانات سخت افزاری هستیم.

غفلت مدیر گردشگری استان از فرصت حضور بادران

 

این مدیر اضافه کرد: با وجود درخواست دیگر استان ها همچون زنجان، تمایل داشتم این اتفاق در کرمانشاه رخ دهد و حداقل انتظارم این بود که مدیر گردشگری استان از این قضیه بسیار استقبال کند چراکه حضور بادران در کرمانشاه ورود گردشگران را به همراه دارد این در حالی است که کوچکترین استقبالی از سوی مسوول مربوطه صورت نگرفت.

**سهم بادران در توسعه مسایل فرهنگی

وی یادآور شد، ما در ورای فوتبال می توانیم به رشد و توسعه فرهنگی دیارمان هم کمک کنیم همواره هدفم کمک به رشد و توسعه ورزش به ویژه فوتبال در استان است پس بجای سنگ اندازی همه کمک کنند اینکه جوانان ما بجای آنکه اوقات فراغتشان را در قلیان سراها سپری کنند به استادیوم آمده و هیجانات درونی خود را تخلیه کنند کجایش اشکال دارد و هزینه بر است ؟ مگر نه اینکه برگزاری مسابقات فوتبال در استان به ایجاد شغل و حتی رونق اقتصادی کمک میکند.

وی اظهار داشت: از هم اکنون برخی دوستان موضع گیریهای غیر منطقی برای من و تیمم گرفته اند این در حالی است که شرایط و امکانات موجود در تهران بهتر است و حتی ماندن در پایتخت از لحاظ مالی نیز سودآور است ولی هدفم کمک به فوتبال استان،ایجاد شادی و نشاط در میان مردم و حتی کمک به رشد و توسعه مسایل فرهنگی است پس بجای سنگ اندازی همه کمک کنند تا استان موفق باشد.

 

 

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.