چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

گستره استانداردها، ملاکی برای برگزاری کلاسهای آموزشی
10 مرداد 1397 - 10:47
شناسه : 8331
0
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: گسترش آموزش‌ها و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش افراد کارآفرین از اولویت مهم آموزش فنی و حرفه‌ای استان است.

پ
پ
به گزارش  طلوع کرمانشاه مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه در نشستی با اعضای کانون کارآفرینی استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای، افراد را با توجه به شرایط اقتصادی جامعه آماده‌ی ورود به بازار کار می‌کند و بدین شکل کارایی افراد را با توجه به تغییرات تکنولوژیکی به روز می‌کند.
یاور محمدی افزود: افراد پس از به دست آوردن دانش و مهارت‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف می‌توانند در شغل‌های مناسب به فعالیت بپردازند و به عنوان کارآفرین برطرف کننده‌ی نیاز‌های کشور باشند.
وی خاطرنشان کرد: گسترش آموزش‌ها و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و نیاز به افراد کارآفرین از اولویت و اهمیت فراوانی برخوردار است.
محمدی بیان کرد: مهارت و فناوری یکی از عامل‌های اصلی رشد و توسعه‌ی اقتصادی پایدار در کشور‌ها به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: آموزش‌های فنی و حرفه ای، نقش مهمی در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده‌ی بهینه از فرصت‌ها و افزایش کارایی اقتصاد مقاومتی در درون جامعه بر عهده دارد
محمدی گفت: نبود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی در جامعه پیامد‌های منفی را به دنبال دارد که گسترش مدرک گرایی یکی از نتیجه‌های آن محسوب می‌شود، زیرا افراد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شغل مناسب خود را پیدا نمی‌کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: گستره استاندارد‌های فنی و حرفه‌ای در آموزش‌های مهارتی وسیع است و تاکنون ۶ هزار استاندارد در رشته‌های مختلف با کد بین المللی تعریف شده است.
محمدی با اشاره به اینکه با توجه به گستره استانداردها، می‌توان برای هر کسب و کاری دوره آموزشی برگزار کرد گفت: این اداره کل آمادگی دارد براساس نیازسنجی آموزشی در قالب تفاهم نامه، آموزش‌های موردنیاز کانون کارآفرینی استان را با استفاده از ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی ارائه کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.