پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ملی‌پوش سابق پاورلیفتینگ ایران مدال‌هایش را برای فروش گذاشت
10 تیر 1398 - 16:34
شناسه : 83353
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

امیرحسین موسوی مهدویان دارنده دو مدال برنز پاورلیفتینگ نابینایان جهان به دلیل مشکلات مالی مدال‌ها و لباس‌های ورزشی‌اش را برای فروش گذاشت/این ملی پوش سابق پاورلیفتینگ نابینایان بابیان اینکه از ۱۹ سال پیش وارد رشته پاورلیفتینگ نابینایان شده، اظهارکرد: از سال ۸۵ بصورت حرفه ای این رشته را ادامه دادم و به مسابقات مختلف اعزام شدم/سال ۲۰۱۵ نیز در مسابقات المپیک نابینایان که در کشور کره جنوبی برگزار شد، موفق به کسب عنوان سومی رشته پاورلیفتینگ این مسابقات شدم/این ملی پوش سابق پاورلیفتینگ نابینایان گفت: همان سالی که مدال المپیک نابینایان را کسب کردم، چون شغلی نداشتم تصمیم گرفتم با استفاده از بخشنامه ای که برای استخدام قهرمانان معلول و جانباز وجود داشت، جذب یکی از ادارات استان شوم. برای همین با نامه‌ای که از وزیر رفاه وقت و رئیس مجلس گرفته بودم به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه مراجعه کردم که آنها نیز مرا به شهرداری ارجاع دادند. چهار سال تمام موضوع استخدامم را در شهرداری پیگیری کردم، اما هیچ نتیجه‌ای نداد/وی گفت: در این مدت با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بوده و همسرم نیز به دلیل این مشکلات از من جدا شد/مهدویان افزود: چند وقت اخیر اوضاع مالی‌ام به قدری بد شد که مجبور شدم دو مدال برنزی که در مسابقات جهانی و المپیک نابینایان کسب کرده بودم به همراه لباس تیم ملی‌ام را برای فروش در سایت “دیوار” بگذارم. در این مدت چندین خریدار با من تماس گرفتند و مبالغی که پیشنهاد می‌دادند درحدی ناچیز بود که از گفتن آن شرم دارم.

پ
پ

وی افزود: سال ۹۲ پس از سالها به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم تا در مسابقات جهانی شرکت کنم، اما به دلیل مشکلات مالی که فدارسیون داشت، به مسابقات آن سال اعزام نشدم.

مهدویان اضافه کرد: سال ۹۳ مجددا برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه به اردوی  تیم ملی دعوت شدم که این بار اعزام شدیم و در این مسابقات توانستم مدال برنز دسته ۶۷ کیلوگرم را کسب کنم.

وی تصریح کرد: سال ۲۰۱۵ نیز در مسابقات المپیک نابینایان که در کشور کره جنوبی برگزار شد، موفق به کسب عنوان سومی رشته پاورلیفتینگ این مسابقات شدم.

این ملی پوش سابق پاورلیفتینگ نابینایان گفت: همان سالی که مدال المپیک نابینایان را کسب کردم، چون شغلی نداشتم تصمیم گرفتم با استفاده از بخشنامه ای که برای استخدام قهرمانان معلول و جانباز وجود داشت، جذب یکی از ادارات استان شوم. برای همین با نامه‌ای که از وزیر رفاه وقت و رئیس مجلس گرفته بودم به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه مراجعه کردم که آنها نیز مرا به شهرداری ارجاع دادند. چهار سال تمام موضوع استخدامم را در شهرداری پیگیری کردم، اما هیچ نتیجه‌ای نداد.

وی  گفت: در این مدت با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بوده و همسرم نیز به دلیل این مشکلات از من جدا شد. شرایط برایم بگونه‌ای شد که دیگر حتی نمی‌توانستم رشته‌ام را ادامه دهم، چرا که وزنه برداری رشته ای پرهزینه است و من هم توانایی هزینه‌های آن را نداشتم.

مهدویان افزود: چند وقت اخیر اوضاع مالی‌ام به قدری بد شد که مجبور شدم دو مدال برنزی که در مسابقات جهانی و المپیک نابینایان کسب کرده بودم به همراه لباس تیم ملی‌ام را برای فروش در سایت “دیوار” بگذارم. در این مدت چندین خریدار با من تماس گرفتند و مبالغی که پیشنهاد می‌دادند درحدی ناچیز بود که از گفتن آن شرم دارم.

وی گفت: طی این مدت هیچکدام از مسئولین ورزش استان با من تماسی نگرفتند تا مشکلاتم را جویا شوند. این درحالیست که ورزشکارانی که چند سال پیش با من مدال گرفتند با حمایت مسئولین شهرشان در بخش های مختلف مشغول به کار شده اند و فکر می‌کنم تنها ملی پوش نابینای ایران باشم که بیکارم.

این پاورلیفتینگ‌کار کرمانشاهی در پایان به ۱۶ سال ریاست “نظام دودل” بر ریاست کمیته وزنه برداری فدراسیون جهانی نابینایان اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد پس از این سالها نیاز باشد تحولی در این فدارسیون اتفاق بیافتد و ریاست آن به فردی دیگر سپرده شود تا شاید شاهد تغییرات و تحولات مثبتی در پاورلیفتینگ نابینایان باشیم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.