جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

رتبه پنجم کرمانشاه در اعزام ورزشکاران به “جاکارتا”
15 مرداد 1397 - 9:39
شناسه : 8356
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بین ۳۱ استان کشور رتبه پنجم اعزام ورزشکار به جاکارتا را دارد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، جلال عزیزی در اولین نشست شورای ورزش استان کرمانشاه در سال جاری که به ریاست محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری و با حضور مسئولان دستگاه های عضو این شورا برگزار شد، تعداد افراد اعزامی کرمانشاه به مسابقات جاکارتا را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۷ ورزشکار، دو مربی و یک داور از استان کرمانشاه به مسابقات آسیایی و پارآسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: ۲۲ نفر از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه آقایان و هفت نفر از بانوان هستند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی، گفت: جمعا ۳۷۹ ورزشکار از کل کشور به این مسابقات اعزام می شوند که نسبت کاروان اعزامی ورزشکاران کرمانشاه به کل کشور ۵٫۳ درصد است.

وی با بیان اینکه در ۱۲ رشته ورزشی اعزام ورزشکار به جاکارتا خواهیم داشت، گفت: استان کرمانشاه بعد از استان های تهران، اصفهان، فارس و مازندران در رتبه پنجم استان های اعزام کننده ورزشکار به جاکارتا قرار دارد که البته اگر براساس شاخص نرخ جمعیت در نظر بگیریم استان اول هستیم.

عزیزی از پیش بینی کسب ۱۰ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی و پارآسیایی خبرداد و اضافه کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا یکشنبه هفته آینده مراسم بدرقه ای را برای ورزشکاران اعزامی استان به این مسابقات برگزار کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار کمک مسئولین برای برگزاری مراسم استقبال باشکوه از ورزشکاران مدال آور استان از مسابقات جاکارتا شد و تاکید کرد: درنظرداریم به ورزشکاران کرمانشاهی که در این مسابقات مدال طلا می گیرند ۳۰ میلیون تومان، نقره ۲۰ میلیون تومان و برنز ۱۵ میلیون تومان هدیه دهیم که البته انتظار داریم در این رابطه مسئولین همراهی لازم را داشته باشند.

برگزاری المپیاد ورزشی محلات در استان

وی در ادامه در تشریح برگزاری المپیاد ورزشی محلات در دو بخش شهری و روستایی در استان عنوان کرد: این طرح یک بار پیش از این به علت کمبود اعتبارات بصورت ناتمام اجرا شد، اما باتوجه به نقش چنین برنامه هایی در سالم سازی جامعه، برنامه ریزی کرده ایم که امسال آن را کامل اجرا کنیم.

این مسئول شعار این المپیاد را ورزش برای همه عنوان کرد و گفت: عمومی کردن ورزش در سطح جامعه، مناطق آسیب پذیر، حاشیه نشین و مناطق روستایی، افزایش سطح نشاط و شادابی در جامعه و همگانی کردن ورزش از جمله مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول المپیاد در بخش شهری در سطح ۱۲۰ محله شامل ۶۰ محله در شهر کرمانشاه و ۶۰ محله در سطح سایر شهرستان ها برگزار می شود.

عزیزی اضافه کرد: همچنین در بخش روستایی نیز ۵۰۰ روستای استان قابلیت برگزاری این مسابقات را دارند.

وی کل هزینه برآورد شده برای برگزاری این مسابقات را ۸۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

برگزاری چهارمین جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه بااشاره به برنامه ریزی برای برگزاری چهارمین جشنواره جهانی سنگ نوردی بیستون، اظهار کرد: تاکنون سه دوره این جشنواره را هر دوسال یک بار برگزاری کرده ایم که متاسفانه به دلیل پاره ای از مشکلات جشنواره چهارم با دو سال تاخیر برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره ۲۶ مهر تا دوم آبان در جوار کتیبه تاریخی بیستون برگزار خواهد شد.

عزیزی به اهمیت برگزاری این جشنواره در استان پرداخت و گفت: حضور سنگ نوردان طراز اول جهانی در کرمانشاه، قرار گرفتن نام استان در کانون توجه رسانه های ورزشی، جذب گردشگر، معرفی قابلیت های استان، اشتغالزایی و رونق فعالیت های اجتماعی از مهمترین پیامدهای مثبت برگزاری این جشنواره در کرمانشاه خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ تا ۲۰ کشور دنیا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

این مسئول یادآورشد: طبق نظر فدراسیون امسال برخلاف دوره های قبل، میهمانان این جشنواره به جای اسکان در هتل لاله بیستون در کمپ زرین اسکان داده می شوند.

به گفته این مسئول جمعا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه برگزاری این جشنواره خواهد بود.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت آخرین برنامه ای بود که معاون اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری آن خب داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.