جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

/ پیش‌بینی افزایش ۵ برابری ترافیک جاده‌های کرمانشاه
31 مرداد 1397 - 11:07
شناسه : 8615
0
شروع موج "سفرهای تابستانی" طلوع‌‌کرمانشاه :

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی عید قربان در پایان هفته و شروع موج سفرهای تابستانی در شهریورماه، از پیش بینی افزایش پنج برابری ترافیک محورهای استان در روزهای پیش رو خبر داد.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه سرهنگ مراد حیدری با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان گفت: از امروز(چهارشنبه) و با شروع تعطیلات آخر هفته و از طرفی شروع ماه شهریور که موج سفرهای تابستانی را به همراه دارد شاهد افزایش بیش از پیش ترافیک در محورهای استان خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود ترافیک محورهای استان در روزهای آتی به پنج برابر روزهای عادی سال افزایش یاد.

حیدری از شهریورماه به عنوان ماه خونین جاده‌ها یاد کرد و افزود: تجارب ما نشان می‌دهد همواره بیشترین تلفات و تصادفات در این ماه رخ می‌دهد، چرا که گرمای هوا در این ماه تا حدی شکسته شده و از طرفی بیشتر خانواده تمایل دارند تا پیش از شروع مدارس به سفر بروند و در این شرایط با توجه به شلوغی جاده ها شاهد افزایش آمار تصادفات هستیم.

وی از فوت ۴۳ نفر در شهریورماه سال گذشته در جاده‌های استان خبر داد و افزود: تجربه نشان می‌د‌هد بیشتر فوتی‌ها و مجروحین به صورت خانوادگی دچار سانحه شده اند، چرا که عمده سفرهای این ماه بصورت خانوادگی انجام میشود.

حیدری از بکارگیری ۹۰ تیم محسوس و نامحسوس در سطح محورهای استان خبر داد وافزود: دراین شرایط قطعا پلیس با حساسیت بیشتری محورها را رصد خواهد کرد وبرخوردها تشدید خواهد شد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از بکارگیری ۳۵ دوربین ثابت ثبت تخلفات سرعت و نیز ۷۰ دوربین سیار در محورهای استان جهت رصد تخلفات رانندگی خبر داد.

حیدری سرعت و سبقت غیرمجاز ونیز انحراف به چپ را سه علت اصلی تصادفات استان عنوان کرد و افزود: در همین راستا پلیس با حساسیت ویژه ای این تخلفات را رصد کرده و برای رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز داشته باشند علاوه بر اعمال قانون و جریمه، خودروی آنها به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین برای این رانندگان نمره منفی لحاظ میشود و با دریافت ۳۰ نمره منفی این افراد از رانندگی محروم می‌شوند.

حیدری در ادامه محورهای کرمانشاه- اسلام آبادغرب-حمیل، کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-بیستون-سنقر و کرمانشاه به سمت روانسر را پرحادثه ترین محورهای استان عنوان کرد وافزود: توصیه می‌شود رانندگانی که با محورهای استان آشنا نیستند حتما در طول روز تردد داشته باشند واز تردد در شب بطور جد اجتناب کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان با توجه به وضعیت شلوغی محورها بیش از پیش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و از کمربند ایمنی برای خود و سرنشینان خودرو استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه استفاده از تلفن همراه را عامل بسیاری از حوادث رانندگی دانست و تاکید کرد: رانندگان بطور جد از صحبت باتلفن همراه در حین رانندگی اجتناب کرده و سرنشینان خودرو در صورت مشاهده این مورد از راننده، حتما مانع حرکت خودرو شوند.

حیدری در پایان بر لزوم برنامه ریزی و زمانبندی مناسب برای سفر تاکید کرد و از رانندگان خواست بطور جد از سرعت خودداری کرده و از مسیر سفر لذت ببرند و حتما در فواصل مناسب استراحت لازم را داشته و به طور جد از رانندگی در حالت خواب‌آلودگی اجتناب کنند.

ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.