شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

“بوم گردی” در اورامانات به یک صنعت تعریف شده تبدیل شده است
05 شهریور 1397 - 12:53
شناسه : 8695
1
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع کرمانشاه، بهرام فاضلی در مراسم اختتامیه شب های فرهنگی کرمانشاه در جزیره کیش، با اشاره به ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با دو بخش کردنشین و عرب نشین عراق، اظهار کرد: علیرغم همه مشکلاتی همچون مشکل بیکاری و زلزله در کرمانشاه، امنیت این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

پ
پ
وی ادامه داد: این امنیت را مرهون تلاش ها و مجاهدت های نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی هستیم که باید قدردان آن باشیم. 

 مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه به ظرفیت های بالای گردشگری در کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: درحال حاضر بوم گردی در منطقه اورامانات به یک صنعت کاملا تعریف شده تبدیل شده است. 

فاضلی در ادامه با بیان اینکه عصر کنونی را عصر دانایی نامیده اند، گفت: عصر دانایی ۱۰ ویژگی دارد که ایجاد شک و تردید، فایده گرایی، تقابل سنت و نوگرایی و نیز تقابل جهانی شدن و محلی شدن از شاخص ترین ویژگیهای آن است. 

وی تصریح کرد: آنچه امروز در فضای مجازی عرضه می شود، بخش زیادی از آن مبتنی بر ایجاد شک و تردید در دل جوانان و نوجوانان است تا به مبانی ما خدشه وارد کرده و لطمه بزنند، لذا ضروریست که به این شک ها و تردیدها با شفافیت پاسخ دهیم. 

وی با بیان اینکه فایده گرایی نیز جزو ویژگی های این عصر است، افزود: بشر امروز، بشری است که منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح می دهد، اما در همین عصر افرادی هستند که این قاعده از پیش تعیین شده را تغییر داده اند که از جمله آنها شهدا هستند. 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: طی ۲۵۰ تا ۳۰۰ سال اخیر هیچ منازعه ای نبوده که ایران وارد آن شود وبخشی از خاکش را از دست ندهد. از قرارداد ننگین ترکمانچای گرفته تا زمان پهلوی دوم در منازعات مختلف بخش هایی از خاک کشور را از دست دادیم، اما در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم. 

وی یادآورشد: درحال حاضر بسیاری از گروه های معاند که برعلیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند، مرکز فعالیت آنان در اروپا است و حتی کسانی که طرح ایجاد داعش را دادند نیز در اروپا مستقر هستند. اینها کسانی هستند که دیگر کشورها را تقسیم و مرز جدید برای آنها تعیین می کنند، اما خود در جایی زندگی می کنند که مرزها را برداشته اند. 

وی اضافه کرد: جوانان و آینده سازان کشور باید این ظرایف و حقایق را متوجه شوند تا فریب حیله و مکر دشمنان را نخورند. 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: کاستی ها و مشکلاتی داریم، اما با وحدت کلمه و باهم بودن و اتحاد قطعا از این مشکلات نیز گذرخواهیم کرد. 

وی یادآورشد: کشور ایران در کانون بحران خاورمیانه قرار گرفته، اما دشمنان به خوبی به قدرت ما واقف هستند، لذا جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارند. 
ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.