جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

فعالیت ۳۰۵ “مهدکودک” در کرمانشاه/ افزایش ۱۰ درصدی شهریه
14 شهریور 1397 - 11:55
شناسه : 8879
3
معاون اجتماعی بهزیستی کرمانشاه عنوان کرد: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی شهریه مهدهای کودک استان از ابتدای مهر ماه خبر داد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه مرتضی کوهی با اشاره به وجود ۳۰۵ مهدکودک در سطح استان، گفت: از این تعداد ۱۹۸ مهدکودک شهری و ۱۰۷ مهدکودک روستایی هستند.
وی آمار کودکان موجود در مهدهای استان را متغیر دانست و افزود: بطور میانگین سالانه ۲۰ تا ۲۲ هزار کودک در مهدهای استان ثبت نام می‌شوند.
کوهی با اشاره به پذیرش کودکان زیر شش سال درمهدهای استان، گفت: از سن شش ماهگی به بعد کودکان در مهدهای استان پذیرش می شوند، اما پذیرش کودکان زیر شش ماه به خاطر محدودیت درنگهداری آنها در مهدها ممنوعیت دارد.
معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به دسته بندی فعالیت مهدکودک‌ها به لحاظ زمانی به سه دسته پاره وقت، تمام وقت و نیم وقت، گفت: تمام مهدهای کودک درطول روز تا حدود ساعت ۱۵ فعالیت دارند که مهدهای تمام وقت تا ساعت ۱۵ و مهدهای نیمه وقت تا ساعت حدود ۱۲:۳۰ فعالیت داشته و مهدهای پاره وقت نگهداری کودکان را هر زمان که والدین آنها مراجعه کنند برای مدت یک تا چند ساعت انجام می دهند.
کوهی خاطرنشان کرد: عمده مجوز مهدهای استان بصورت تمام وقت صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه دستورالعمل راه‌اندازی مهدهای شبانه روزی اعلام شده، گفت: تاکنون مهد شبانه روزی در استان نداریم، اما هرفردی که مراجعه کند درصورت ضرورت وجود چنین مهدکودکی در منطقه خاص مجوز آن صادر می‌شود.
معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه میزان شهریه مهدها را با توجه به سن کودک، مدت زمان فعالیت مهد و نیز درجه بندی مهدکودک ها متغیر دانست و افزود: مهدهای استان درجه بندی بر اساس کیفیت فعالیتشان دارند و بر این اساس از یک تا چهار ستاره درجه بندی می شوند که بر این اساس میزان شهریه آنها نیز متغیر است.
وی افزود: همچنین نگهداری از کودکان نوپا، نوباوه و نوباوه دوم نیز شهریه های متغیری دارد و بر اساس مدت میزان فعالیت مهدکودک بصورت تمام وقت، نیمه وقت و پاره وقت میزان شهریه ها متغیر است.
کوهی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شهریه مهدهای کودک استان، گفت: اعمال افزایش شهریه قرار بود از ابتدای اردیبهشت ماه انجام شود که با تاخیر چندماهه از ابتدای مهرماه امسال اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: این میزان افزایش شهریه هم با توجه به افزایش قیمت اجاره  بهای مهدها، افزایش قیمت تجهیزات و سایر هزینه های مهد چندان زیاد نیست.
ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.