جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ایجاد مزاحمت اینترنتی برای رهایی از دست خواستگار سمج
15 شهریور 1397 - 10:34
شناسه : 8896
5
رئیس پلیس فتا استان خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: خانم جوانی که اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای خواستگارخواهر خود کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد.

پ
پ
به گزارش  طلوع کرمانشاه، سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر اینکه شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیامک توهین آمیز در خصوص دختر مورد علاقه ایشان موجب سلب آسایش وی شده است، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستنداتی که از گوشی وی به دست آمد کارشناسان پلیس فتا در زمانی کوتاه متهم را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی به این پلیس انتقال دادند.
سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اعلام داشت گوشی خود را برای چند روز در اختیار همسرش قرار داده است و احتمالا وی اقدام به ارسال پیام کرده است.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: به دنبال اظهارات متهم اول، پس از هماهنگی مقام قضایی متهم اصلی به این پلیس فراخوانده شد و در بازجویی‌ها بیان کرد که شاکی خواستگار خواهرم بوده و با اینکه بار‌ها جواب منفی شنیده است همچنان برای خواستگاری به منزل ما مراجعه می‌کند به همین خاطر برای رهایی از دست این خواستگار سمج، اقدام به ارسال پیام‌هایی برای وی در بدگویی از خانواده خود کرده ام.
سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: هیچ عملی در این فضا از چشم تیزبین پلیس فتا پنهان نخواهد ماند و با مجرمان این حوزه قطعا برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: هتک حیثیت، مزاحمت سایبری، انتشار شایعه و… از نظر قانون جرائم رایانه‌ای جرم است و مرتکبان این تخلفات در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی با قانون و دادگاه سروکار خواهند داشت.
رئیس پلیس فتا استان اظهار داشت: طبق ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

دیدگاه

  1. خب این خانم برای رفع مزاحمت حضوری خواستگار سمج اقدام به بدگوئی از خانواده خودش کرده، درواقع مزاحم اصلی آن آقای خواستگاراست واین خانم درمقام رفع مزاحمت از خانواده اش بآمده است. پیدا کنید ظالم ومظلوم را!!!

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.