پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

عملکرد دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در آمار دانش آموختگان شاغل مشهود است
19 شهریور 1397 - 12:24
شناسه : 8970
4
نماینده مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در شورای تعامل اساتید کشور گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

آمار دانش آموختگان شاغل در ارگان های دولتی و خصوصی نشان از عملکرد مناسب این دانشگاه دارد.

پ
پ

عرفان امیری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی طلوع، از فعالیت ۱۱۰۰مدرس دارای مجوز تدریس در رشته های علمی و مهارتی در استان خبر داد.
 
 امیری ادامه داد: شاید برخی اوقات به دلیل ناآگاهی، کیفیت علمی این دانشگاه را مورد نقد قرار دهند اما بنده به عنوان نماینده مدرسین این دانشگاه در استان کرمانشاه اذعان میدارم که بار علمی این دانشگاه بر دوش اساتید است چراکه جدای از قابلیت ها و صلاحیت های علمی که در کار گروه های مختلف تخصصی برای اساتید خبره مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد، در نهایت این مدرسین هستند که در زمینه ارایه آموزش علمی و مهارتی به دانشجویان فعال می باشند.
وی افزود: برخی از همین اساتید در دانشگاههای سراسری، ملی، آزاد اسلامی، غیر انتفاعی و پیام نور مشغول به تدریس هستند و مدرس نیز بر اساس تعهد و علاقه خود، نام دانشگاه برای وی تفاوتی ندارد هر جا که کلاس درس بر پا باشد تا حد توان سعی خود را در انتقال مفاهیم آموزشی انجام می دهد و بدیهی است این دانشگاه نه تنها به رغم وجود اساتید مجرب و توانمند از کیفیت علمی مناسبی برخوردار است از ویژگی منحصر مهارتی اساتید نیز استفاده می کند که این امر وجه تمایز مناسب آموزشی را در جهت قابلیت مهارتی برای دانش آموختگان این دانشگاه ایجاد کرده است.
 
وی در ادامه سخنان به قدمت علمی این مرکز پرداخت و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی از سال ۱۳۷۰ در کشور مشغول به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف مهارتی و آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام کرده است، این دانشگاه وابسته به وزارت علوم و تحقیقات فناوری است که با هدف ارتقاء مهارت، علم آموزی را سر لوحه کار خود قرار داده است.
امیری معتقد است، این مرکز تنها متولی نظام آموزش عالی مهارتی است و درصدد این است که در یک نگاه به صورت واقعی، افراد شاغل به کار را با علم کاربردی که در آن زمینه ی تجربی وجود دارد آشنا سازد.
امیری اظهار داشت: دومین رسالت دانشگاه این است که بر اساس اهداف سازمان های اجرایی حاضر در کشور بتواند در بین دانش آموخته ها، دوره های نظری را به صورت زیربنایی به نیاز های واقعی جامعه برساند و واضح است که انتظار برود فارغ تحصیلان جدای از مباحث تئوری با رویکرد های عملی تر آشنایی پیدا می کنند که برای تحقق این امر، همت و یاری سازمانهای اجرایی و دولتی را نیز بیشتر از پیش می طلبد.
 این مدرس دانشگاه افزود: در این صورت است که نیاز علمی کشور در معیار عرضه و تقاضای افراد دانشگاهی در جامعه بصورت متوازن و متعادل بوجود می آید دانشگاه علمی کاربردی در زمینه های صنعتی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاصی و نظامی نیز در حال گسترش اعتلایی دانش و پژوهش در کشور است، مدارک این دانشگاه دارای اعتبار بین المللی و قابل ترجمه می باشد سر فصل های درسی و آموزشی مورد نظر در جهت تدریس اساتید طبق مصوبه شورای آموزشی وزارت علوم و بر اساس مهارت های علمی کاربردی تبیین و تشریح شده است.
امیری یادآور شد، تعهدات گفته شده شاید رسالت متفاوت را برای این دانشگاه ایجاد کرده است و آمار فارغ تحصیلان شاغل در ارگان های دولتی و خصوصی نشان از عملکرد مناسب این دانشگاه می باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.