شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20795 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه

روند نامساعد پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری
25 شهریور 1397 - 9:14
شناسه : 9058
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری کند است و وضعیت خوبی در این خصوص نداریم.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با موضوع بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال مناطق روستایی و عشایری برگزارشد، با بیان اینکه بروکراسی در سیستم برخی از بانک های کرمانشاه بیداد می کند، اظهار کرد: این روند موجب کندی پرداخت تسهیلات شده است.
وی با اعلام اینکه تاکنون پرداختی تسهیلات به طرح های معرفی شده در بحث خرید دام سبک و سنگین نداشته ایم، گفت: دراین راستا ضروری است کارگروهی متشکل از بانک ها، امور عشایر و کمیته امداد استان در این زمینه تشکیل و ضمن بررسی موضوع، برای متقاضیان سخت گیری نداشته و در امور تسهیل گری کنند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تا سه شنبه (۲۷ شهریور) این کارگروه موظف است نتیجه تشکیل جلسه را اعلام کند که درصورت بی نتیجه بودن آن ظهر تاسوعا جلسه ای را در این رابطه برگزار خواهیم کرد.
وی همچنین با انتقاد از فرماندارانی که کمترین جذب اعتبارات  اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری را داشته اند، متذکرشد: اگر تا هفته آینده در این زمینه اقدام جدی نداشته باشند، عملکرد آنها را در رسانه ها منتشر می کنیم.
بازوند یادآورشد: وضعیت خوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی عشایری  نداریم. 
حسن احمدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان نیز در خصوص طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا توسط عشایر استان عنوان کرد: این تسهیلات تحت عنوان پرورش دام سبک و سنگین بوده و صرفا مختص این دام ها است 
وی افزود: تاکنون جمعا ۲۷۵۱ فقره ثبت نامی جهت دریافت این تسهیلات داشته ایم که زمینه اشتغال ۴۶۰۶ نفر را فراهم می کند.
به گفته این مسئول از مجموع ثبت نامی های یادشده، ۶۰۰ پرونده حائز شرایط پرداخت تسهیلات تشخیص داده شده اند.
وی بیشترین طرح های ثبت نام شده با ۹۹۷ طرح را مربوط به شهرستان کرمانشاه و کمترین طرح ثبت نام شده با یک طرح را مربوط به شهرستان های سنقر و روانسر عنوان کرد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام کرمانشاه بابیان اینکه تاکنون پرداختی در این رابطه در استان نداشته ایم، گفت: پس از بررسی پرونده ها کار معرفی طرح ها به بانک را آغاز خواهیم کرد.
خسرو شهبازی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه نیز عنوان کرد: در این طرح هر روستایی می تواند برای خرید ۳۰ راس دام تسهیلات دریافت کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.