چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

روند نامساعد پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری
25 شهریور 1397 - 9:14
شناسه : 9058
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری کند است و وضعیت خوبی در این خصوص نداریم.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با موضوع بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال مناطق روستایی و عشایری برگزارشد، با بیان اینکه بروکراسی در سیستم برخی از بانک های کرمانشاه بیداد می کند، اظهار کرد: این روند موجب کندی پرداخت تسهیلات شده است.
وی با اعلام اینکه تاکنون پرداختی تسهیلات به طرح های معرفی شده در بحث خرید دام سبک و سنگین نداشته ایم، گفت: دراین راستا ضروری است کارگروهی متشکل از بانک ها، امور عشایر و کمیته امداد استان در این زمینه تشکیل و ضمن بررسی موضوع، برای متقاضیان سخت گیری نداشته و در امور تسهیل گری کنند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تا سه شنبه (۲۷ شهریور) این کارگروه موظف است نتیجه تشکیل جلسه را اعلام کند که درصورت بی نتیجه بودن آن ظهر تاسوعا جلسه ای را در این رابطه برگزار خواهیم کرد.
وی همچنین با انتقاد از فرماندارانی که کمترین جذب اعتبارات  اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری را داشته اند، متذکرشد: اگر تا هفته آینده در این زمینه اقدام جدی نداشته باشند، عملکرد آنها را در رسانه ها منتشر می کنیم.
بازوند یادآورشد: وضعیت خوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی عشایری  نداریم. 
حسن احمدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان نیز در خصوص طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا توسط عشایر استان عنوان کرد: این تسهیلات تحت عنوان پرورش دام سبک و سنگین بوده و صرفا مختص این دام ها است 
وی افزود: تاکنون جمعا ۲۷۵۱ فقره ثبت نامی جهت دریافت این تسهیلات داشته ایم که زمینه اشتغال ۴۶۰۶ نفر را فراهم می کند.
به گفته این مسئول از مجموع ثبت نامی های یادشده، ۶۰۰ پرونده حائز شرایط پرداخت تسهیلات تشخیص داده شده اند.
وی بیشترین طرح های ثبت نام شده با ۹۹۷ طرح را مربوط به شهرستان کرمانشاه و کمترین طرح ثبت نام شده با یک طرح را مربوط به شهرستان های سنقر و روانسر عنوان کرد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام کرمانشاه بابیان اینکه تاکنون پرداختی در این رابطه در استان نداشته ایم، گفت: پس از بررسی پرونده ها کار معرفی طرح ها به بانک را آغاز خواهیم کرد.
خسرو شهبازی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه نیز عنوان کرد: در این طرح هر روستایی می تواند برای خرید ۳۰ راس دام تسهیلات دریافت کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.