جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تسهیلات اشتغالزایی متعلق به کسانیست که “اهلیت” دارند
25 شهریور 1397 - 12:13
شناسه : 9076
1
فرماندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

فرماندار کرمانشاه بر لزوم افزایش نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: این تسهیلات باید در اختیار افرادی قرار گیرد که اهلیت دارند و طرح‌ها را نیمه‌کاره رها نمی‌کنند.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در کمیته اشتغال شهرستان کرمانشاه که امروزبرگزار شد از تسهیلات خوبی که در بخش‌های مختلف برای اشتغال شهرستان در نظر گرفته شده یاد کرد و افزود: اگرچه جمعیت روستاییان شهرستان ۱۳۶ هزار نفر است، اما در مرحله اول طرح اشتغال روستاییان و عشایر ۵۴ میلیارد تومان سهمیه برای شهرستان در نظر گرفته شده که رقم قابل توجهی است.
وی ادامه داد: سطح اختیارات در کمیته اشتغال شهرستان نیز برای طرح‌های اشتغال روستایی تا ۲۵۰ میلیون تومان بالا رفته که قدرت مانور را بیشتر می‌کند.
فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه هدررفت این منابع باید به کمترین میزان برسد، یادآور شد: از همین رو کمیته نظارت بر طرح‌ها با جدیت کار خود را دنبال می‌کند و تاکنون ۴۴ طرح و برخی طرح‌ها تا چندین بار مورد نظارت قرار گرفته است.
رنجبر افزود: اگرچه در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی منابع خوبی داریم، اما از سایر بخش‌ها مانند اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی که با همکاری جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود هم نباید غافل شویم.
وی خواستار تسهیل و روان‌سازی کارها برای پرداخت تسهیلات به  متقاضیان شد و یادآوری کرد: دیده شده گاهی بانک‌ها برای یک مورد استعلام پرداخت تسهیلات را به تاخیر می‌اندازند که این روند پذیرفتنی نیست.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به گرانی و تورمی که اخیرا ایجاد شده، گفت: در چنین شرایطی باید صاحبان طرح‌ها را بیشتر حمایت و همراهی کنیم.
وی اهلیت متقاضیان را نیز نکته دیگری دانست که حتما باید مورد توجه قرار گیرد و افزود: باید کسانی که واقعا توانایی انجام کار دارند و پروژه‌ها را نیمه راه رها نمی‌کنند در اولویت قرار دهیم.
به گفته فرماندار کرمانشاه، کسانی که خیلی پیگیری و مراجعه برای دریافت تسهیلات و اجرای طرح را ندارند باید تفکیک شوند.
رنجبر اظهار کرد: البته تا کنون با همکاری کمیته فنی، پالایش خوبی در این زمینه انجام شده است.
وی در پایان با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها سهمیه خود از تسهیلات اشتغال را به خوبی جذب کردند، افزود: باید ساز و کاری اندیشیده شود که بتوانیم سهمیه این دستگاه‌ها را بیشتر کنیم.
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.