چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

توقف در ساخت بخش زیرزمینی منوریل کرمانشاه
26 شهریور 1397 - 11:15
شناسه : 9106
1
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بخش زیرزمین منوریل کرمانشاه به دلیل پرهزینه بودن متوقف شده تا بتوانیم با اعتبار در نظرگرفته شده از سفر رییس جمهوری به استان طی سه سال بخش روی زمین که هزینه زیادی برای ساخت پایه ها و عرشه آن شده به اتمام برسد.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، مهرداد سالاری گفت: برای ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۳۵۰ میلیارد تومان آن را باید شهرداری تامین کند ضمن اینکه تاکنون کار ساخت ۲ ایستگاه شروع شده و واگن ها نیز ثبت سفارش شده اند.
او تاکید کرد: اگر پروژه قطار سبک شهری به جای منوریل ساخته می شد دیگر نیاز به هزینه زیاد برای ساخت پایه و عرشه نبود و الان خروجی کار آنقدر طولانی شده است که در نهایت ثبت میراث فرهنگی خواهد شد.
وی وجود معارض و نیز هزینه های بالای ساخت تونل زیرزمینی را از جمله دلایل توقف کار در سبزه میدان عنوان کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.