جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تفکر یک بعدی موجب کاهش بیکاری نمی شود
26 شهریور 1397 - 13:50
شناسه : 9118
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرماندار کرمانشاه باتاکید براینکه تفکر یک بعدی نمی تواند موجب کاهش بیکاری شود، گفت: درست است که بیشترین تاکیدات بر اشتغال پایدار روستایی است ولی نباید دیگر امور همچون اشتغال فراگیر و اشتغال خانگی فراموش شود و باید همه جوانب به صورت یک سیستم در نظر گرفته شود.

پ
پ

فضل اله رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری طلوع، اظهار داشت: براساس تجربیات گذشته برنامه ریزی کرده ایم تا امورات اشتغال را رصد کنیم و این بدان معنا است که متقاضی را از لحظه ورود به سیستم تا انتهای مسیر رصد کنیم تا بتوانیم تصمیم مناسب را اخذ کنیم که گمان میکنم این تجربه، اقدام مناسبی است.
رنجبر ادامه داد: تمام تاکید ما این است که براساس وصیت نامه امام راحل، تاکیدات رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید امور اشتغال پایدار روستایی و فراگیر را روان و ساده سازیم چراکه هرچه امور ساده تر شود و دست متقاضی گرفته شود بی شک سریع تر به نتیجه می رسیم.
 وی با تاکید براینکه این سیاست کلی همواره در شورای اشتغال استان مورد تاکید قرار گرفته، افزود: موضوعی که هم اکنون به عنوان سیاست جدید در راستای اشتغالزایی دنبال می شود طرح های دارای اهلیت است که در این مورد به اهلیت  متقاضیان بسیار تاکید داریم.
رنجبر ادامه داد: باید به دنبال افرادی که توانایی انجام کار و تهیه موارد مورد نیاز تشکیل پرونده را دارند رفت که اگر این امر در ادارات مورد تاکید قرار گیرد زودتر به نتیجه می رسیم.
فرماندار کرمانشاه یادآور شد، تعداد زیادی طرح ارسالی به کارتابل بانک ها وجود دارد که در برخی موارد انعقاد قرارداد به پرداختی ها بسیار نزدیک شده، برای آنکه بانک ها قدرت اختیار بیشتری پیدا کنند باید به دنبال موارد ارسالی به کارتابل بانک ها برویم.
رنجبر اظهار داشت: این امر ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی به رصد طرح های موجود در کارتابل بانک ها بپردازند تا متقاضیانی که خیلی پیگیر نبوده و مراجعه نکرده اند جدا شود و افراد جدی و پیگیر در اولویت قرار گیرند و تلاش کنیم تا با هماهنگی بانک ها منجر به انعقاد قرارداد شود.
 فرماندار کرمانشاه باتاکید براینکه تفکر یک بعدی نمی تواند موجب کاهش بیکاری شود، گفت: درست است که بیشترین تاکیدات بر اشتغال پایدار روستایی است ولی نباید دیگر امور همچون اشتغال فراگیر و اشتغال خانگی فراموش شود و باید همه جوانب به صورت یک سیستم در نظر گرفته شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.