شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

هفت میلیارد ریال کالای احتکاری در کرمانشاه کشف شد
05 مهر 1397 - 17:55
شناسه : 9170
3
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف هفت میلیارد ریال کالای احتکار شده در منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات شهر کرمانشاه خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

سردار «منوچهر امان اللهی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا و به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقدار زیادی کالای احتکار شده در منزلی مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس منزل مسکونی محل احتکار کالا در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به حضور و بازرسی از منزل مذکور اقدام شد.

پ
پ

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این منزل حدود سه هزار قلم کالا شامل انواع مواد خوراکی، شوینده ها و لوازم و ظروف یک بار مصرف کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش کالای کشف شده قاچاق به بیش از هفت میلیارد ریال می رسد.
وی گفت: با هماهنگی اداره کل تعزیزات و تا تعیین تکلیف نهایی کالای احتکار شده، این منزل پلمب و صاحب آن نیز در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سردار امان اللهی در پایان برخورد قاطعانه با محتکران کالا را از برنامه های اصلی پلیس عنوان و تاکید کرد: بدون هیچ گذشتی با این افراد برخورد و تحویل مراجع قضائی خواهند شد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.