پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20826 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده

پروانه ۵ شرکت حمل و نقل متخلف در کرمانشاه لغو شد
08 مهر 1397 - 10:54
شناسه : 9267
3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه ، از جریمه 31 شرکت متخلف حمل و نقل و لغو پروانه پنج شرکت در این استان خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

فریبرز کرمی روز یکشنبه با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ در ۶ ماه گذشته، ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات ۸۱ شرکت و مؤسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.
وی اظهار داشت: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رأی شامل، ۳۱ مورد جریمه، ۳۵ مورد تبرئه، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه ، از جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل و نقل و لغو پروانه پنج شرکت در این استان خبر داد.

فریبرز کرمی روز یکشنبه با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ در ۶ ماه گذشته، ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات ۸۱ شرکت و مؤسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.
وی اظهار داشت: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رأی شامل، ۳۱ مورد جریمه، ۳۵ مورد تبرئه، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور ۹ مورد تذکر بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل نیز هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکت ها و مؤسسات حمل و نقلی (کالا و مسافر) رسیدگی و تصریح کرد: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر، ۱۷ مورد تبرئه و ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.
کرمی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۱ به منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و رسیدگی به تخلفات حرفه ای رانندگان بخش عمومی حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر خبر داد.
او گفت: در نیمه نخست امسال، ۱۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تشکیل و به تخلفات ۱۲۳ راننده رسیدگی و تصمیماتی گرفته شده است که از مجموع تصمیمات صادره ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.
وی بیان کرد: در مقایسه با ۶ ماه مشابه سال قبل با تشکیل جلسات این کمیسیون، ۹ جلسه تشکیل و به تخلفات ۱۱۳ راننده رسیدگی و تصمیم گیری شد که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، ۱۶ مورد تبرئه، ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد و نیز همچنین ۲ مورد در حال بررسی می باشد.
هم اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می دهند.
۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.