چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20821 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد

۶ هزار و ۷۲۷ معلول ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند که بیشترین آمار معلولیت در این زمینه مربوط به اختلالات مادرزادی و ژنتیکی است.
08 مهر 1397 - 19:58
شناسه : 9298
2
دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه: بیشترین آمار معلولیت ناشنوایان و کم شنوایان به اختلالات مادرزادی و ژنتیکی است. طلوع‌‌کرمانشاه :

آمار معلولیت شنوایی در استان بالاست که در این راستا بهزیستی با داشتن ۱۶ مرکز شنوایی سنجی کار غربال گری شنوایی نوزادان در بدو تولد را انجام که سال گذشته با غربال گری ۲۹ هزار و ۷۳۰ نوزاد، تعداد ۲ هزار و ۱۱۴ مورد مشکوک به اختلال شنوایی شناسایی و از معلولیت ۶۳۰ نفر نیز جلوگیری شد.

پ
پ

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در برنامه تلویزیونی”خانه مهربانی” شبکه استانی زاگرس:

📌 ۶ هزار و ۷۲۷ معلول ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند که بیشترین آمار معلولیت در این زمینه مربوط به اختلالات مادرزادی و ژنتیکی است.

✅وی افزود: آمار معلولیت شنوایی در استان بالاست که در این راستا بهزیستی با داشتن ۱۶ مرکز شنوایی سنجی کار غربال گری شنوایی نوزادان در بدو تولد را انجام که سال گذشته با غربال گری ۲۹ هزار و ۷۳۰ نوزاد، تعداد ۲ هزار و ۱۱۴ مورد مشکوک به اختلال شنوایی شناسایی و از معلولیت ۶۳۰ نفر نیز جلوگیری شد.

♉️مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به اعطای لوازم توانبخشی از جمله سمعک و خدمات درمانی کاشت حلزون برای ناشنوایان توسط بهزیستی اشاره کرد و بیان داشت: تهیه سمعک معمولی برای معلولان ناشنوا از سوی بهزیستی رایگان و برای سمعک های خاص که هزینه ای نزدیک به ۱۶ میلیون تومان است با اهدای کمک هزینه از سوی بهزیستی همراه خواهد بود.

💠دکتر قادری از غربال گری شنوایی کودکان ۳ تا ۵ سال در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان خبر داد و گفت: با این اقدام کودکانی که در بدو تولد غربال گری شنوایی نشده نیز غربال گری و در صورت شناسایی اختلالات شنوایی به مراکز درمانی ارجاع داده می شوند.

✴️وی با بیان اینکه کاشت حلزون نیز در آینده برای معلولان ناشنوا انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چنانچه نوزادان دارای اختلال شنوایی شناسایی شوند، بهزیستی هزینه کاشت حلزون برای آنها را تا مبلغ ۳ میلیون تومان بلاعوض برای مددجویان و افراد نیازمند مناطق محروم را پرداخت خواهد کرد.

♈️این مسئول با اشاره به اینکه اشتغال مهمترین دغدغه معلولان است، گفت: سهمیه سه درصدی استخدام دستگاه های دولتی فرصتی برای ایجاد اشتغال این قشر مهم است و این در حالی است که بهزیستی از طریق توانمندسازی شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به معلولان فرصت برابری برای آنها را در جامعه ایجاد کرده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.