پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سالار غلامی کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی بوکس:مثل جنایتکار با من رفتار شد
11 مهر 1397 - 13:07
شناسه : 9361
3
غلامی سکوتش را شکست طلوع‌‌کرمانشاه :

غلامی سکوتش را شکست /مثل جنایتکار با من رفتار شد من به کشورم متعهد هستم و قصد ندارم برای همیشه در کانادا بمانم چون می‌دانم این مسئله اول به ضرر خودم تمام می‌شود سپس ورزشم، خیلی از افراد با سنگ‌اندازی همه‌جا می‌گویند «سالار غلامی می‌خواهد پناهنده شود»/من فقط برای حضور در لیگ بوکس کانادا به این کشور سفر کرده‌ام و بعد از اتمام قراردادم با این تیم به ایران برمی‌گردم.

پ
پ

وقتی نزدیک ۲ ماه پیش خبر رسید سالار غلامی کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی بوکس به دنبال رفتن به کشور کانادا است و دیگر نمی‌خواهد به کشور برگردد، او مصاحبه کرد که می‌خواهند فرافکنی کنند و به ایران برمی‌گردم.

اما پس از این که غلامی با یک تیم کانادایی قرارداد امضا کرد و به این کشور سفر کرد شایعات نسبت به وی بیشتر شد و  حتی برخی افراد نیز در فضای مجازی عدم بازگشت کاپیتان تیم ملی بوکس را قطعی دانسته و آن را یک شکست بزرگ برای بوکس ایران قلمداد کردند.

سالار غلامی که به کانادا سفر کرده است در گفت‌وگویی تلفنی بالاخره سکوتش را شکست و صحبت‌های جالبی را در مورد رفتن از ایران مطرح کرد.

کاپیتان تیم ملی بوکس اظهار داشت: من فقط برای حضور در لیگ بوکس کانادا به این کشور سفر کرده‌ام و بعد از اتمام قراردادم با این تیم به ایران برمی‌گردم.

وی همچنین با گلایه از رفتارهایی که با او شده است، گفت: مثل جنایتکار با من رفتار شد من به کشورم متعهد هستم و قصد ندارم برای همیشه در کانادا بمانم چون می‌دانم این مسئله اول به ضرر خودم تمام می‌شود سپس ورزشم،  خیلی از افراد با سنگ‌اندازی همه‌جا می‌گویند «سالار غلامی می‌خواهد پناهنده شود».

غلامی با بیان اینکه برخی افراد در ایران به باشگاه کانادایی ایمیل زده و خواستار لغو قرارداد با وی شده‌اند، تصریح کرد: هیچگاه نفهمیدم که چرا از ایران با باشگاه کانادایی ارتباط برقرار می‌کردند و به مسؤولان تیم می‌گفتند که با غلامی قرارداد نبندید، حتی کانادایی‌ها هم از این رفتار شوکه شده بودند به همین خاطر وقتی ایمیل را دریافت کردند با من جلسه گذاشتند و  در این خصوص صحبت کردند، به هر حال من نمی‌گویم برای این که به عنوان لژیونر به یک لیگ مطرح رفته‌ام برایم فرش قرمز پهن کنند اما حرفم این است بگذارند کارم را در آرامش انجام دهم/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.