جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

صدر نشینی «قیر ۱۶۰MC» پالایش نفت کرمانشاه در بورس کالا
12 مهر 1397 - 13:20
شناسه : 9399
3
تداوم روند رو به رشد بخش خصوصی در پالایشگاه نفت کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

چهارشنبه (یازده مهرماه)، تالارهای مختلف بورس ‌کالا در مجموع ارزشی حدود ۲۷۷ میلیارد تومان داشتند که در ۲۵۸ قرارداد منعقد شدند. در این میان، تالار فراورده های نفتی بیشترین ارزش معاملات را در حدود ۱۳۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد/ بیشترین ارزش معاملات بورس کالا در این روز به «قیر۱۶۰MC» شرکت پالایش نفت کرمانشاه، حدود ۹۲٫۲ میلیارد تومان اختصاص یافت. این محصول به قیمت پایه کیلویی چهار هزار و ۶۱۴ تومان به طور نقدی فروخته شد.

پ
پ

روز گذشته چهارشنبه (یازده مهرماه)، تالارهای مختلف بورس ‌کالا در مجموع ارزشی حدود ۲۷۷ میلیارد تومان داشتند که در ۲۵۸ قرارداد منعقد شدند. در این میان، تالار فراورده های نفتی بیشترین ارزش معاملات را در حدود ۱۳۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است، بیشترین ارزش معاملات بورس کالا در این روز به «قیر۱۶۰MC» شرکت پالایش نفت کرمانشاه، حدود ۹۲٫۲ میلیارد تومان اختصاص یافت. این محصول به قیمت پایه کیلویی چهار هزار و ۶۱۴ تومان به طور نقدی فروخته شد. قیمت این محصول نسبت به معامله قبلی خود تغییری نداشت.

تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران طی این روز معامله ۲۱ هزار و ۵۵۴ تن مواد شیمیایی را تجربه کرد. همچنین در این روز و در تالار مذکور ۲۰ هزار تن قیر و ۱۸۶ تن مواد پلیمری معامله شد.

پر‌ارزشترین معامله این تالار هم به محصول «قیر ۱۶۰MC» شرکت پالایش نفت کرمانشاه، حدود ۹۲٫۲ میلیارد تومان اختصاص یافت. این محصول به قیمت پایه کیلویی چهار هزار و ۶۱۴ تومان در حجم ۲۰ هزار تن، توسط کارگزاری «مفید» به طور نقدی فروخته شد. قیمت این محصول نسبت به معامله قبلی خود (۲۷ شهریور) تغییری نداشت.

«استایرن منومر» پتروشیمی پارس نیز حدود ۳۱ میلیارد تومان ارزش داشت. این محصول با قیمت کیلویی شش هزار و ۲۴۹ تومان و ۹٫۳ درصد بالاتر از قیمت پایه به طور سلف توسط کارگزاری «سهم آشنا» فروخته شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود (چهارم مهر) ۸٫۷ درصد رشد قیمت داشت. حجم این معامله ۵۰۱۶ تن بود.

کمترین ارزش معاملات این تالار نیز به «اوره گرانول» پتروشیمی رازی، به ارزش حدود ۲۰۲ میلیون تومان تعلق گرفت. این محصول در این روز با قیمت کیلویی یک هزار و ۱۱ تومان و ۲٫۴ درصد بیشتر از قیمت پایه در حجم ۲۰۰ تن توسط کارگزاری «اقتصاد بیدار» نقدی فروخته شد.

تالار صنعتی

تالار محصولات صنعتی و معدنی هم طی روز چهارشنبه معامله دو هزار و ۵۰۰ تن شمش آلومینیوم را تجربه کرد. در این روز تنها شمش آلومینیوم شرکت ایرالکو در دو نماد در این تالار معامله شد.

«شمش p-99.81000 » شرکت آلومینیوم ایران  در این روز ارزشی به میزان حدود ۲۳ میلیارد تومان داشت. این محصول با قیمت میانگین کیلویی ۲۲ هزار و ۸۰۹ تومان (۲۰ درصد بالاتر از قیمت پایه) در حجم ۱۰۰۰ تن توسط کارگزاری «آراد ایرانیان» به طور نقدی معامله شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود (۱۴ شهریور) حدود ۱۴٫۳ درصد افزایش قیمت داشت.

دیگر معامله شمش این شرکت هم به «شمش۰۰ p-1000 » به ارزش حدود ۳۵ میلیارد تومان بود. این محصول با قیمت میانگین موزون کیلویی ۲۳ هزار و ۱۴۷ تومان (۲۲ درصد بالاتر از قیمت پایه) توسط کارگزاری «بانک توسعه صادرات» به طور نقدی معامله شد. حجم این معامله ۱۵۰۰ تن بود. این محصول نسبت به معامه قبلی خود (۱۴ شهریور) ۰٫۴ درصد کاهش قیمت داشت.

تالار کشاورزی

همچنین تالار محصولات کشاورزی هم در این روز شاهد معامله هفت هزار و ۶۰۰ تن گندم خوراکی و ۳۰۰ تن شکر خام بود.

بیشترین ارزش معاملات این تالار به «گندم خوراکی» کردستان به میزان دو میلیارد تومان اختصاص یافت. این محصول در حجم ۲۴۰۰ تن توسط کارگزاری «باهنر» به طور نقدی فروخته شد و قیمت آن به ازای هر کیلو ۹۰۲ تومان بود که بدون رقابت معامله شد.

کمترین ارزش معاملات تالار کشاورزی هم به «شکر خام» برزیل به میزان حدود ۵۲۰ میلیون تومان اختصاص داشت. این محصول با قیمت پایه کیلویی دو هزار و ۶۰۰ تومان در حجم ۲۰۰ تن توسط کارگزاری «باهنر» نقدی فروخته شد.

عرضه‌کننده تمام محصولات این تالار «شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران» بود/اقتصاد آنلاین

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.