جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

استارت تشکیل ستاد پیگیری بودجه سال۹۸ در کرمانشاه
14 مهر 1397 - 10:21
شناسه : 9438
2
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه از تشکیل ستاد پیگیری بودجه سال ۹۸ در استان خبر داد و از دستگاه‌ها خواست هرچه زودتر اعتبارات عمرانی پیشنهادی برای سال ۹۸ را اعلام کنند.هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که امروز (۱۴ مهر) برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن ایام تدوین بودجه سال ۹۸، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در بودجه سال ۹۸ استان کرمانشاه جایگاه خوبی داشته باشد باید از هم اکنون تلاش شبانه‌روزی و برقراری ارتباط با وزارتخانه‌ها را استارت بزنیم.

پ
پ

وی گفت: برای این منظور آخر همین هفته ستاد پیگیری بودجه سال ۹۸ در استان کرمانشاه تشکیل خواهد شد که استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌ها عضو این ستاد هستند و دبیری آن نیز با سازمان برنامه و بودجه استان خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌ها باید برنامه خود برای افزایش اعتبارات عمرانی سال ۹۸ را تا روز پنجشنبه اعلام کنند و در بخش پروژه‌های عمرانی با دست پر بیایند، یادآوری کرد: در بخش اعتبارات هزینه‌ای نیز پایه ضعیفی داریم و بسیاری از ادارات امکان پرداخت اضافه کار و حتی پول آب و برق خود را ندارند.

بازوند خاطرنشان کرد: جلسات بعدی ستاد پیگیری بودجه سال ۹۸ با حضور مجمع نمایندگان برگزار خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت این بخش نیز استفاده کنیم.

وی بر لزوم تعیین تکلیف سهم بودجه استان استان کرمانشاه تا قبل از ورود بودجه به دولت و مجلس تاکید کرد و افزود: بعد از اینکه لایحه بودجه در دولت تدوین شود و به مجلس برود، امکان تغییر در آن بسیار کم و در حد یک یا دو درصد است.

استاندار کرمانشاه در ادامه از روند کند بازسازی ساختمان‌های اداری مناطق زلزله زده و کوتاهی برخی دستگاه‌ها در این زمینه انتقاد کرد.

بازوند به مدیران دستگاه‌ها هشدار داد که اگر تا پایان مهرماه کار بازسازی را آغاز نکنند، اعتباراتی که برای بازسازی ساختمان اداری آنها در نظر گرفته شده لغو می‌شود و مراتب به وزارت مربوطه اعلام خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به طرح ملی تولید پوشاک داشت که قرار است در کرمانشاه هم اجرا شود و عنوان کرد: اگر قرار است این طرح در حد کاغذبازی بماند باید از خیر آن بگذریم.

استاندار کرمانشاه معتقد است، اگر بازار خرید پوشاک تولیدی تضمین نشود این طرح حتما با شکست مواجه خواهد شد و نمی‌تواند با پوشاک چین، ترک و پوشاک قاچاقی که وارد بازار می‌شود رقابت کند.

بازوند اشاره‌ای هم به واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی داشت و از دستگاه‌ها خواست در برابر این طرح مقاومت نکنند و گفت: همه دستگاه‌ها باید کمیته واگذاری را تشکیل دهند و راهکارهای توجیه‌پذیری اقتصادی پروژه‌ها را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی سال‌هاست که در دنیا اجرا می‌شود، افزود: در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که دولت‌ها راه و فرودگاه بسازند.

بازوند به دستگاه‌ها اطمینان داد نگرانی بابت نظارت مراجع نظارتی هم نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه پای کار آوردن سرمایه‌گذاران را نیازمند اطلاع‌رسانی دانست و تاکید کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران نمی‌دانند چه پروژه‌هایی با چه شرایطی قرار است واگذار شود.

وی در پایان بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پروژه آبرسانی بلندمدت به شهر پاوه تاکید کرد و افزود: این موضوع باید همین امروز نهایی شود.

بازوند از شرکت آب منطقه‌ای هم خواست تخصیص آب لازم برای احداث سد بیستون را اعلام کند و گفت: سرمایه‌گذار و واحدهای صنعتی اطراف این سد برای اجرای آن اعلام آمادگی کردند.

ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.