پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

نماد ورودی بیستون طراحی شد
22 مهر 1397 - 11:09
شناسه : 9768
2
شهردار بیستون طلوع‌‌کرمانشاه :

شهردار بیستون گفت:نماد ورودی بیستون توسط طراحان و متخصصان بومی طراحی شده که برگرفته از معماری اسلامی، هخامنشی و دوران مختلف ساسانی است که امسال اقدام های اولیه آن برای نصب انجام می شود.
شورش فرامرزی در گفت و گو با پایگاه خبری طلوع، اظهار داشت: امسال با توجه به پیگیری فرماندار، المان (نماد) ورودی را در دست طراحی و تصویب داریم. فرامرزی ادامه داد: طرح جامع بیستون جز پنج شهری است که جز طرح های نمونه گردشگری است و براین باور هستیم تا یک برند و نماد خاص برای ورودی شهر از سمت صحنه و شرق بیستون ایجاد کنیم.

پ
پ

شهردار بیستون ادامه داد: ترکیب خاصی از چهار عنصر آب، آینه، آتش و سنگ در این طرح لحاظ شده و مصوب شده امسال کارهای اولیه و تملک زمین آن انجام شود و فندانسیون آن پی ریزی شود.
وی از ساماندهی و تکمیل ۲ بوستان حاشیه ای با عناوین ولی عصر و ساماندهی بوستان حاشیه ای واقع در بخش ورودی غربی شهر بیستون به عنوان ۲ پروژه دیگر عمرانی خبر داد.
فرامرزی با بیان اینکه بودجه شهرداری بیستون در سال جاری ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است از اختصاص ۳۴ درصدی آن تا به امروز خبر داد.
فرامرزی با بیان اینکه در سال گذشته عملکرد مناسبی در زمینه جذب بودجه داشته ایم، ادامه داد: در سال گذشته ۱۰۷ درصد تحقق بودجه داشته ایم که وضعیت مناسبی بود و فراتر از پیش بینی بوده است.
فرامرزی ادامه داد: به این دلیل که محل تخصیص ها از منابع متوازن بود، درصد تخصیص های طرح های عمرانی زیاد نبود و از همین رو در سال گذشته پیشرفت خاصی در پروژه های عمرانی نداشتیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.