پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بی تفاوتی متولی فرهنگی استان به حوزه فرهنگی
23 مهر 1397 - 11:22
شناسه : 9807
3
شهاب نادری: یک رها شدگی و بی تفاوتی در استان نسبت به حوزه فرهنگ وجود دارد و هیچکس مسئولیت این بلاتکلیفی را در استان به عهده نمی‌‎گیرد. طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای احداث کتابخانه در اورامانات اما عزمی برای انجام امور فرهنگی در استان دیده نمی‎‌شود، افزود: به عنوان نماینده مردم مکانی را برای ایجاد کتابخانه در استان در نظر گرفتیم و حتی کتاب‎‌های آن را نیز خریداری کردیم اما هیچ همکاری از سوی اداره کل ارشاد و فرهنگ استان صورت نگرفت.نادری تصریح کرد: یک رها شدگی و بی تفاوتی در استان نسبت به حوزه فرهنگ وجود دارد و هیچکس مسئولیت این بلاتکلیفی را در استان را به عهده نمی‌‎گیرد.
ضعف فرهنگی در استان‌‎های مرزی لطمات جبران ناپذیر دارد
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه از مدیران فرهنگی کار بلد در استان بهره گرفته نمی‌‎شود، افزود: ضعف فرهنگی به ویژه در استان‌های مرزی برای کشور می‌‎تواند لطمات جبران ناپذیری داشته باشد چرا که دشمن در این مناطق سخت به دنبال کار تبلیغاتی به سود خود است.

پ
پ
وی با انتقاد از ضعف انجام امور فرهنگی در حوزه انتخابیه‌‎اش، اظهار کرد: با وجود اینکه تلاش‌های زیادی برای ارتقای سطح فرهنگ از سوی سایر نهادهای استانی صورت گرفته است اما هیچ تحرکی از متولی اصلی کار یعنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای پیشبرد امور صورت نمی‌گیرد.
دو سال و نیم تلاش نافرجام فقط برای احداث یک کتابخانه
وی با یادآوری اینکه سئوالی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین رابطه در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد و پس از قانع نشدن در نوبت صحن قرار دارد، ادامه داد: دو سال و نیم تلاش مداوم برای ایجاد کتابخانه در بخش‌هایی از اورامانات انجام گرفته است که حتی با وجود فراهم کردن جا و مکان اما هیچ همکاری برای اداره یک کتابخانه با ما در استان صورت نمی‎گیرد تا مردم را به بحث کتابخوانی که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم هست، سوق دهیم.
نماینده مردم اورامانات در مجلس یادآور شد: در حال حاضر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو کارت زرداز مجلس دریافت کرده که در همین زمینه سئوالی در نوبت رسیدگی در صحن قرار دارد که با توجه به نارضایتی‌های عملکرد این وزارتخانه قطعا وزیر باز هم از مجلس کارت دریافت خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد شخص وزیر به این موضوعات ورود و دستورات لازم برای فعال شدن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها را صادر کند./توسعه
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.