پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ستاد تالیف قلوب استان موفق به سازش در ۹۳ پرونده قتل
25 مهر 1397 - 11:25
شناسه : 9917
1
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: طی سه سال گذشته 93 پرونده قتل در استان به سازش و گذشت خانواده های مقتولان منتهی شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

جبار تجری با اشاره به تشکیل ستاد تالیف قلوب استان در سال ۹۴، اظهارکرد: از زمان شکل گیری این ستاد در استان تاکنون ۹۳ پرونده قتل در استان را به سازش منتهی کرده ایم. وی افزود: آخرین پرونده سازش نیز مربوط به چند روز گذشته است که در آن حکم قصاص به اعدام جوانی منجر به عفو و گذشت خانواده مقتول شد.رئیس ستاد تالیف قلوب استان در خصوص جزئیات این پرونده قتل تصریح کرد: در پی نزاع دو نفر در سال ۹۳ قتلی رخ می دهد که با شگل گیری پرونده برای قاتل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرماشاه و تکمیل مراحل اولیه قانونی، حکم قصاص صادر می شود.

پ
پ
وی اضافه کرد: با قطعی شدن حکم اعدام قاتل، پرونده در سال ۹۶ وارد ستاد تالیف قلوب استان شد و پیگیری از طریق یکی از شعب سازش ستاد برای اخذ رضایت از خانواده مقتول آغاز شد. تجری خاطرنشان کرد: سرانجام پس از یکسال پیگیری و حضور مکرر در منزل خانواده مقتول و کمک گرفتن از معتمدین محلی، خانواده مقتول از اجرای قصاص جوان در آستانه اعدام منصرف شدند. وی یادآورشد: خانواده مقتول نیز با حضور در دفتر خانه اسناد رسمی گذشت خود را اعلام و پرونده به سازش منتهی شد. /ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.