پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی کرمانشاه از “خمیر مرغ” استفاده نمی‌کنند
25 مهر 1397 - 16:39
شناسه : 9939
5
رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

هشت واحد تولید فراورده‎های گوشتی داریم که انواع سوسیس، کالباس، برگر و … را تولید می‌کنند که هیچکدام از آنها از خمیرمرغ استفاده نمی‌کنند/ انواع آزمایش‌های لازم خصوصا آزمایش بافت‌شناسی بر روی این نمونه‌ها انجام می‌شود/استفاده از هرگونه بافت غیرمجاز در فرآورده‌های گوشتی شامل امعاء و احشا دام، چربی‌های صفاقی، استخوان، پوست و اعضای حرام دام قابل تشخیص است/محصولاتی که در تهیه آنها از خمیر مرغ استفاده شده باید در بسته‌بندی زردرنگ عرضه شود تا مصرف کننده از مصرف خمیرمرغ در این فرآورده مطلع شود

پ
پ
رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: هشت واحد تولید فرآورده‌های گوشتی در کرمانشاه داریم که هیچکدام از آنها از خمیرمرغ استفاده نمی‌کنند.
 
 نسرین ذوالنوریان در نشست خبری که امروز (۲۵ مهر) به مناسبت هفته استاندارد برگزار شد، افزود: در سطح استان هشت واحد تولید فراورده‎های گوشتی داریم که انواع سوسیس، کالباس، برگر و … را تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام این هشت واحد تولیدی تحت نظارت اداره استاندارد هستند، ادامه داد: تعدادی از فرآورده‌های این صنایع پروانه استاندارد گرفته و برای برخی فرآورده‌های تولیدی دیگر آنها نیز اخذ پروانه استاندارد در حال انجام است.

رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از نمونه‌برداری مستمر از محصولات این واحدها خبر داد و یادآوری کرد: انواع آزمایش‌های لازم خصوصا آزمایش بافت‌شناسی بر روی این نمونه‌ها انجام می‌شود.

به گفته ذوالنوریان استفاده از هرگونه بافت غیرمجاز در فرآورده‌های گوشتی شامل امعاء و احشا دام، چربی‌های صفاقی، استخوان، پوست و اعضای حرام دام قابل تشخیص است.

وی با بیان اینکه در گذشته استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی ممنوع بود، خاطرنشان کرد: هم اکنون تحت شرایط و مجوزهای خاص واحدهای تولیدی می‌توانند از خمیر مرغ استفاده کنند و این خمیر مرغ هر بار مورد آزمایش بافت‌شناسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تولید خمیر مرغ در یک واحد نیازمند اخذ مجوزهای لازم است.

رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد کرمانشاه عنوان کرد: محصولاتی که در تهیه آنها از خمیر مرغ استفاده شده باید در بسته‌بندی زردرنگ عرضه شود تا مصرف کننده از  مصرف خمیرمرغ در این فرآورده مطلع شود.

ذوالنوریان گفت: تاکنون هیچکدام از هشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی کرمانشاه مجوز استفاده از خمیر مرغ را دریافت نکرده اند و از آن در تولیدات خود استفاده نمی‌کنند/ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.