سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

مدیرانی که در مسیر اشتغال و تولید مانع تراشی کنند جایی در سیستم مدیریتی استان ندارند.
26 مهر 1397 - 16:13
شناسه : 9979
1
استاندار کرمانشاه تاکید کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

بازوند:حمایت از تولید و اشتغال اولویت استان است و مدیرانی که در مسیر اشتغال و تولید مانع تراشی کنند جایی در سیستم مدیریتی استان ندارند/مدیران حوزه آب در شرایطی مانع کشت برنج در شهرستان صحنه می شوند که همین آب مازاد به خوزستان می رود و در آنجا ۶۰ هزار هکتار برنج کاری دارند لذا همین رویه ها باعث شده کرمانشاه همیشه در رده های بالای بیکاری کشور باشد/اجرایی نشدن مصوبات موجب بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود.

پ
پ

هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در جلسه شورای اشتغال استان کرمانشاه که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت:حمایت از تولید و اشتغال اولویت استان است و مدیرانی که در مسیر اشتغال و تولید مانع تراشی کنند جایی در سیستم مدیریتی استان ندارند.

وی افزود: مدیران حوزه آب در شرایطی مانع کشت برنج در شهرستان صحنه می شوند که همین آب مازاد به خوزستان می رود و در آنجا ۶۰ هزار هکتار برنج کاری دارند لذا همین رویه ها باعث شده کرمانشاه همیشه در رده های بالای بیکاری کشور باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این آب مازاد می تواند در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران جهت اشتغال زایی قرار گیرد گفت: اجرایی نشدن مصوبات موجب بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود.

وی همچنین از ساخت سالن ورزشی ۶۰۰ متری در بخش دینور خبر داد و گفت: برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه این بخش اداره کل نوسازی مدارس استان آمادگی لازم را دارد و فقط اگر خیران زمین را در اختیار آن ها قرار دهند شهرداری اقدامات لازم را انجام می دهد.

بازوند همچنین بر جانمایی و ساخت غسالخانه دینور تا هفته آینده تاکید کرد وابراز داشت: ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت المان مزار شهدای گمنام این بخش هم مصوب شود.

وی بر استفاده جونان از فضاهای ورزشی تاکید کرد و تصریح کرد:۱۲۰ میلیون ریال جهت استفاده جوانان دینور به صورت رایگان از سالن های ورزشی به مدت یک سال قرار می گیرد.

در کارگروه اشتغال مشکل تعدادی از کارآفرینان بخش دینور که نیازمند دریافت تسهیلات از بانک ها بودند، مطرح و حل شد و همچنین ۱۲ میلیارد ریال جهت ایجاد یک سالن ورزشی در بخش دینور اختصاص یافت/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.