جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

اعلام برنامه های  وزیر علوم در سفر به کرمانشاه
29 مهر 1397 - 13:20
شناسه : 10127
0
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه با اعلام سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاه، گفت: وزیر علوم امروز یکشنبه 29مهر به منظور افتتاح چندین طرح دانشگاهی به کرمانشاه سفر می کند. طلوع‌‌کرمانشاه :

علیرضا مرادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه کاری دکتر منصور غلامی در سفر یک روزه به کرمانشاه از روز دوشنبه ۳۰ مهر با ادای احترام به مقام والای شهدا آغاز می شود و سپس از پردیس تاق بستان دانشگاه رازی بازدید می کند.
وی بازدید از آزمایشگاه مرکزی، نفت و پتروشیمی، دانشکده هنر و معماری و نمایشگاه عکس زلزله را از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به کرمانشاه اعلام کرد.
به گفته او در سفر وزیر علوم به کرمانشاه آئین بازگشایی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه رازی نیز برگزار می شود.مرادی بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و افتتاح دانشکده علوم و مهندسی کشاورزی و سپس بازدید از دانشگاه صنعتی کرمانشاه را از دیگر برنامه های سفر وزیر علوم به کرمانشاه دانست.

پ
پ

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه در تشریح مشخصات فنی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه گفت: مساحت این دانشکده به عنوان مرحله دوم دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.
او گفت: برای ساخت دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی به مساحت پنج هزار و ۲۵۰ متر مربع، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار داشت: وزیر علوم در ادامه این سفر با روسا و معاونان دانشگاه های استان در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه دیدار می کند.
دیدار وزیر علوم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برنامه پایانی سفر یکروزه دکتر غلامی است.
دانشگاه رازی در بهمن ماه سال ۱۳۵۱ در شهر کرمانشاه با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا شروع به فعالیت کرد. این مرکز در سال ۱۳۵۳ به دانشگاه رازی تغییر نام یافت.
در شروع سال تحصیلی در سال ۱۳۵۲-۱۳۵۱ دانشکده علوم با پذیرش ۲۰۰ دانشجو در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی فعالیت خود را شروع کرد.
پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و با توجه به اهداف متعالی انقلاب مبنی بر توسعه فرهنگی- اجتماعی مناطق محروم با راه اندازی دانشکده تربیت دبیر سنندج و دانشکده دامپروری ایلام ارتقا یافت. در سال ۱۳۷۰ دانشکده تربیت دبیر سنندج به دانشگاه کردستان و دانشکده دامپروری ایلام به دانشگاه ایلام تبدیل و از دانشگاه رازی منفک شدند.
دانشگاه رازی اکنون ۱۰ دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دارد و با بهره گیری از دانش و تخصص ۱۰ استاد، ۴۹ دانشیار، ۲۵۰استادیار، ۴۶مربی، و جمعا ۳۵۵ عضو هیات علمی در ۳۹ گروه آموزشی و ۱۲ هزار و ۳۴۷ نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می دهد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.