جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

مغازه داران اسلام آبادی با رکود شدید در کسب و کار مواجه شدند
26 مهر 1396 - 11:46
شناسه : 1092
2
بعلت بسته شدن یک خیابان/ طلوع‌‌کرمانشاه :

بسته شدن خیایان شهید منتظری باعث ایجاد رکود شدید کسب وکار و درآمد مغازه داران در اسلا آباد شده است

پ
پ

گزارش طلوع کرمانشاه از اعتراض کسبه بازار روز اسلام آبادغرب/

کسبه و بازاریان خیابان شهید محمد منتظری و مناطق پل زنگنه، شهریارشهر، سنگ معدن و میدان مرتضی علی(ع) شهرستان اسلام آبادغرب که تعداد آن ها به حدود ۶۰۰ مغازه می رسد خواستار بازگشایی این خیابان شدند.

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه و بنا بر گفته تعدادی از کسبه و بازاریان این خیابان، چند روزی است که مسیر فوق با حکم دادستانی و اقدام شهرداری اسلام آبادغرب مسدود شده است.

آنگونه که کسبه و بازاریان می گویند مسدود شدن خیابان شهید منتظری رکود بسیار بدی را بر بازار منطقه ایجاد کرده و درآمدشان به حداقل ممکن رسیده است.

حال آنان از مسئولان شهرستان نظیر نماینده مجلس، فرماندار، دادستان، شهرداری و … می خواهند تا نسبت به بازگشایی خیابان شهید منتظری اقدام و اجازه داده نشود تا کسبه محل بیشتر از این دچار ضرر و زیان شوند.

نامه هایی نیز با امضاء کسبه بازار روز اسلام آبادغرب به فرماندار و دادستان این شهرستان نوشته شده و حتی فلاحت پیشه نمیانده مردم در مجلس نیز از محل بازدید میدانی داشته است.

 بسته شدن خیابان شهید منتظری رکود زیادی به بازار منطقه وارد کرده است

مسعود جلیلیان یکی از کسبه بازار روز اسلام آبادغرب است که در گفتگو با طلوع کرمانشاه عنوان کرد: بسته شدن خیابان شهید منتظری رکود زیادی به بازار منطقه وارد کرده است.

وی گفت: از زمانی که چهار راه میدان هدایت به سمت پل زنگنه و شهریار شهر به دلایل مختلف از جمله ترافیک بسته شده است، کا کاسبان و بازاریان خیابان شهید منتظری که به بازار روز معروف است، دچار رکود شدید در کسب و کار شده ایم.

جلیلیان ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم که نسبت به خواسته های کسبه و بازاریان این منطقه که واقعا به حق است و زندگیشان روی آن می چرخد توجه و نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی تصریح کرد: حتی آقای فلاحت پیشه نماینده مردم شهرستان در مجلس نیز از محل مسدود شده بازدید میدانی داشت و ایشان نیز با کسبه هم عقیده بود که بستن این محدوده کار درستی نبوده است.

 انسداد خیابان شهید منتظری برخلاف تصور ترافیک را کاهش نداده است

غلامرضا دارابی یکی دیگر از کسبه بازار روز اسلام آبادغرب است که ضمن ابراز نارضایتی از شرایط موجود گفت: یکی از دلایل انسداد خیابان شهید منتظری کاهش حجم ترافیک و روانسازی این موضوع بود در حالی که وضعیت همچنان مانند قبل است.

وی خاطرنشان کرد: حتی در برخی ساعات شاهد افزایش گره های ترافیکی نیز بوده ایم به گونه ای که اکثر رانندگان و حتی مردم نیز نسبت به وضع موجود نارضایتی دارند.

دارابی افزود: مسدود کردن خیابان شهید منتظری شرایط را برای کسبه محل بسیار سخت کرده و عملا باعث شده تا فروش اجناس به کمترین حد خود برسد.

** مسئولان فکری به حال کسبه بازار روز کنند

یوسف نجفی هم از کسبه بازار روز از مسئولان شهرستان و استان خواست تا فکری به حال بازاریان این منطقه کنند و اجزاه ندهند بیشتر این رکود و کم درآمدی ایجاد شود.

وی گفت: بسیاری از کسبه محل، مغازه هایشان استیجاری است و ماهانه مبلغ زیادی بابت کرایه به صاحب مغازه پرداخت می کنند.

نجفی افزود: تا قبل از مسدود شدن خیابان شهید منتظری کسبه محل به سختی کرایه مغازه را تامین و مقداری را نیز هزینه زندگی خود می کردند و حال معلوم نیست با بسته شدن این خیابان چگونه قرار است تا درآمدی کسب و کرایه مغازه خود را بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض خود را نسبت به وضع موجود به اطلاع مسئولان شهرستان رسانده ایم و امیدوارم در اسرع وقت رسیدگی کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.