به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، خلفی در دومین همایش مدیران روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کشور که در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در این جامعه و هر کدام در شرایطی جمع شده ایم تا توانمند شویم و به تعبیر اسلامی به کمال برسیم. جامعه به کمال و توسعه یافتگی نمی رسد مگر اینکه ایفای نقش و وظیفه کنیم.
وی بیان کرد: دلیل پیشرفت و توسعه دنیای غرب حل مشکلات در جامعه بوده، نه اینکه پشت درهای بسته تصمیم گیری کنند بلکه با مردم همواره در تماس باشند و نقطه نظرات و نیازمندی های جامعه را بدانند و به آنها احترام بگذارند. ما نباید در چرخه تکرار گرفتار شویم ارتباطات و رسانه نقش مهمی در توسعه دارد.
خلفی در ادامه گفت: ما اقتصاد صنعتی دانش بنیان میخواهیم نه اقتصاد مونتاژ، ما باید تولید ملی جهانی داشته باشیم و محصولات ما باید در سطح جهانی باشد و بتواند با تولیدات جهان رقابت کند.
این مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: وزیر محترم هم میخواهد صنعت صادرات گرا باشد و باید سهم مهمی در تولید ناخالص داخلی داشته باشیم و بتوانیم کشورهای هدف خود را توسعه ببخشیم.
خلفی گفت: مردم مبلغان مهمی برای تولید ملی هستند و بر اساس آنچه در سیاست های ارتباطی وزارت صنعت، معدن و تجارت هست ما باید سعی کنیم تصویری امید بخش، شفاف، واقعی و عینی از این وزارتخانه و فعالیت ها و وظایفش به مردم ارائه دهیم و با اصحاب رسانه نیز ارتباطات خوب منسجم و هم دلانه داشته باشیم.
خلفی بیان کرد: شبکه های اجتماعی ظرفیت عظیمی دارند، این ها را باید جدی بگیریم، اخبار موضوع محور باشند و نباید تحت تاثیر شخصیت و افراد باشند. دکتر شریعتمداری به صراحت اعلام کرده اند که من وزیر هم مهم نیستم، اشخاص مهم نیستند بلکه اهداف و برنامه ها مهم هستند.
دیدگاه