سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

اعمال محدودیت تردد کامیون در محور اسلام آباد به پل دختر/ پلیس وظیفه شناس بیش از ۷۰ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند 
15 آبان 1396 - 14:21
شناسه : 1644
0
اخبار پلیس کرمانشاه / طلوع‌‌کرمانشاه :

مقامات انتظامی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت تردد کامیون در محور اسلام آباد به پل دختر و توقیف ۱۴ لندکروز متخلف خبر داد.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طلوع به نقل از پلیس کرمانشاه، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت هفت صبح ۲۳ آبان محدودیت تردد کامیون در محور اسلام آباد به پل دختر اعمال می شود. 

سرهنگ محمد حیدری گفت: این محدودیت به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین حسینی در جاده های کرمانشاه اعمال خواهد شد.

وی افزود: کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی می توانند بدون محدودیت در این محور تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه این محدودیت اکنون در محور حمیل به ایلام نیز اعمال می شود، تاکید کرد: پلیس علاوه بر جلوگیری از تردد کامیون هایی در این محورها، نسبت به اعمال قانون کامیون های مختلف اقدام خواهد کرد.

پلیس وظیفه شناس بیش از ۷۰ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند 

ستواندوم مرتضی جمهور مامور وظیفه شناس، ایستگاه پلیس میدان آزادی شهر کرمانشاه روز گذشته در حین گشت زنی مبلغ  بیش از ۷۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه یک حلقه انگشتر به ارزش پنج میلیون ریال را پیدا کرد.

وی با پیگیری فراوان و با توجه به اطلاعات موجود در فاکتور طلای پیدا شده، صاحب اموال مفقوده را شناسایی و  اموال را به او بازگرداند.

این کار پسندیده ستوان جمهور باعث خوشحالی صاحب اموال مفقوده و قدردانی خانواده وی از تلاش و زحمات ماموران پاک دست نیروی انتظامی شد.

توقیف ۱۴ لندکروز متخلف در پاوه 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از توقیف ۱۴ دستگاه خودرو لندکروز که رانندگان آن ها برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند، خبر داد. 

سرهنگ “حمیدرضا ملکی” افزود: پس از شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی برخی رانندگان، ماموران انتظامی شهرستان خودروهای مورد نظر را شناسایی و در این راستا ۱۴ دستگاه خودور لندکروز را توقیف کردند.

وی علت توفق این خودروها را ایجاد مزاحمت، فقدان مدارک قانونی و نداشتن پلاک عنوان کرد و اظهارداشت: مالکان این خودروها تخلفات دیگری همچون انجام حرکات نمایش و حرکت با سرعت بالا را نیز انجام می دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه تصریح کرد: پلیس با اقتدار خود، امنیت را به جامعه هدیه و فضا را برای مجرمان و هنجارشکنان نا امن می کند.

کشف ۱۴ فقره سرقت همراه با خشونت 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت های همراه با خشونت، ۱۴ فقره از این نوع سرقت ها کشف شد. 

سرهنگ “محمدرضا امیری” افزود: در این رابطه هفت سارق  و ۲ مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: افراد اگر باید پول نقد همراه داشته باشند، موضوع را با اشخاص غیر مطمئن در میان نگذارند و در هنگام خروج از بانک از قرار دادن پول در کیسه های پلاستیکی خودداری کنند.

چراغ های زنون غیر استاندار عامل تصادف هستند 

 رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: نصب لامپ های‌ زنون غیر استاندارد بر روی خودروها باعث تصادف می ‌شود. 

سرهنگ “فضل الله شیری” عنوان کرد: لامپ ‌های زنون غیر استاندارد که در برخی از خودروها  استفاده می شوند به دلیل نداشتن فیلتر برای دیگر رانندگان، آزار دهنده هستند و منجر به  تصادف می‌شوند.

وی افزود: نور لامپ های زنون ‌می تواند راننده مقابل را برای مدت یک تا چهار ثانیه کاملا نابینا کند و باعث ایجاد تصادف خطرناک در شب شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهارداشت: این نوع لامپ‌ها  باعث افزایش دید راننده نخواهند شد و تنها نور را پخش می کنند که دید راننده طرف مقابل را از بین می‌ برد.

سرهنگ شیری اعلام کرد: جریمه استفاده کنندگان  از این لامپ ها ۷۵۰ هزار ریال و ثبت سه نمره منفی است.

دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۲۳ فقره سرقت 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۲۳ فقره سرقت خبرداد. 

سرهنگ محمدرضا امیری در این باره گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و اقدامات فنی متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم به ۲۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو معترف شده است، گفت: پس از انجام تحقیقات ۲ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ امیری افزود: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف محموله لوازم بهداشتی قاچاق 

گروه استان‌ ها- کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۲ میلیارد ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد. 

 سردار منوچهر امان اللهی اظهارداشت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد کشور، ماموران انتظامی کنگاور با اتخاذ تدابیر اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق را در ایست و بازرسی شهید زنگنه متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۳هزار و ۱۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

سردار امان اللهی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، گفت: ارزش محموله قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

کودک هفت ساله قربانی خواب آلودگی راننده شد 

رئیس پلیس راه استان گفت: خواب آلودگی راننده خودرو پراید در محور حمیل منجر به کشته شدن یک کودک هفت ساله و مصدومیت سه نفر شد. 

سرهنگ محمد حیدری در این رابطه اظهارداشت: صبح امروز یک دستگاه خودرو پراید در محور حمیل به ایلام به دلیل خواب آلودگی راننده به سمت چپ منحرف شد و با یک دستگاه خودرو ام وی ام برخورد کرد.

وی افزود: در این تصادف یک کودک هفت ساله سرنشین خودرو پراید در دم جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر تصادفات در چند روز اخیر بین ساعت ۲ تا پنج صبح رخ داده اند به رانندگان، توصیه کرد: از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنید و پس از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را به استراحت اختصاص دهید.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.