جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

دنیا در حال حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است / لزوم رفع چالش‌های تجاری سازی واحدهای فناور در کرمانشاه
17 آبان 1396 - 12:33
شناسه : 1711
1
معاون استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: دنیا در حال حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است و در این میان نقش پارک ها و مراکز رشد بسیار پر رنگ است.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طلوع، جلسه هم اندیشی واحدهای برتر فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه با مدیران دستگاههای دولتی به منظور تسهیل در معاملات B2G و رفع چالشهای حوزه تجاری سازی روز گذشته در سالن نوروزنژاد پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

 رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه و تنی چند از مدیران استان به بحث و تبادل نظر با مدیران واحدهای فناور در خصوص چالش های تجاری سازی محصولات این شرکتها پرداختند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه به ارائه گزارشی از فعالیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت و هسته فناور تحت حمایت های متنوع پارک علم و فناوری مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۳ شرکت دانش بنیان در استان فعال هستند که از این تعداد ۳۶ شرکت از واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند.

در ادامه این جلسه رحیمی  معاون استاندار کرمانشاه نیز با تاکید بر اهمیت راهبردی اقتصاد دانش بنیان در توسعه پایدار گفت: دنیا در حال حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان می باشد و در این میان نقش پارک ها و مراکز رشد بسیار پر رنگ است.

رحیمی در ادامه خاطر نشان کرد: جلساتی از این دست که به منظور رفع چالش های تجاری سازی واحدهای فناور برگزار می شود نقش بسیار مهمی را در مقوله تجاری سازی ایفا کرده و باید توسعه پیدا کنند.

 وی تاکید کرد: بازار مقوله ای بسیار پیچیده است، یکی از بازارهای هدف شرکت های فناور می تواند ادارات و دستگاههای دولتی باشد و لذا ادارات باید تدابیری بیاندیشند تا زمینه برای موفقیت شرکت های دانش بنیان و فروش محصولات آنها فراهم شود.

رحیمی اظهار داشت: از ادارات انتظار داریم نگاه متفاوتی به شرکت ها و واحدهای فناور نوپا داشته باشند زیرا این شرکت ها به خاطر ریسک پذیری بالا بشدت مستعد شکست هستند.

 در ادامه این نشست چالش هایی نظیر اوراق تصفیه خزانه، معافیت های مالیاتی، فرار مالیاتی، بخشودگی جرائم مالیاتی و مالیات بر درآمد از جمله سوالات و چالش هایی بودند که مدیران واحدهای فناور به بحث و تبادل نظر در خصوص آن با مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه پرداختند.

موضوعاتی نظیر استفاده از سیستم های تصفیه فاضلاب و نیز اطلاع رسانی در خصوص پروژه های اجرایی و تحقیقاتی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز مورد بحث قرار گرفت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.