جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ساماندهی و بازسازی فاضلاب کرمانشاه امکان پذیر نیست
10 بهمن 1397 - 18:05
شناسه : 17275
1
معاون شرکت آبفای کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه: در شهر کرمانشاه حدود ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه آب داریم که از این میزان ۸۰۰ کیلومتر فرسوده است یعنی چیزی حدود ۵۰ درصد نیاز به اصلاح دارند!/برای ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه نیازمند اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان هستیم اما در حال حاضر سالانه فقط ۳ تا ۶ میلیارد تومان به این کار اختصاص داده می شود که با این میزان ساماندهی و بازسازی امکان پذیر نیست.

پ
پ

 رضا داوودی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از مجهز بودن آزمایشگاه شرکت آبفای استان کرمانشاه به آنالیز فلزات سنگین خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مجهزترین دستگاهها را در آزمایشگاه داریم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: بالاترین استاندارد آزمایشگاهی جهان ایزو ۱۷۰۲۵ است که در استان ما حائز این رتبه هستیم.

وی کیفیت را خط قرمز وزارت نیزو عنوان کرد و بیان داشت: در این جهت کیفیت آب استان را با بهترین تجهیزات رصد می‌کنیم.

داوودی یادآور شد: در شهر کرمانشاه حدود ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه آب داریم که از این میزان ۸۰۰ کیلومتر فرسوده است یعنی چیزی حدود ۵۰ درصد نیاز به اصلاح دارند!

این مسئول اظهار داشت: برای ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه نیازمند اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان هستیم اما در حال حاضر سالانه فقط ۳ تا ۶ میلیارد تومان به این کار اختصاص داده می شود که با این میزان ساماندهی و بازسازی امکان پذیر نیست.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه پروژه فاضلاب کرمانشاه را اولویت اول کشور برای استفاده از تسهیلات بانک سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: به این منظور تا کنون اقداماتی صورت گرفته و منتظر نظر نهایی وزارت امور اقتصادی و دارایی با مسئولان بانک عامل هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هشت تصفیه خانه فاضلاب در استان در مدار بهره برداری قرار دارد و ۶ تصفیه خانه هرسین، شماره ۲ پاوه، روانسر، جوانرود، تازه آباد و سرمست نیز در دست اجرا هستند.

داوودی ادامه داد: همچنین قرار است به زودی ۳ تصفیه‌خانه در شهرستان‌های کرندغرب، صحنه و سنقر که از محل اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب تامین اعتبار شده کلنگ زنی شوند که با این کار کل شهرستانهای استان تحت پوشش تصفیه خانه قرار خواهند گرفت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.