پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

پایان‌نامه‌ها هدفمند می‌ شوند! /  ۲۵درصد دانشجویان کرمانشاه در دانشگاه آزاد
15 بهمن 1397 - 14:41
شناسه : 18966
2
رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه خبرداد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سالانه حدود هزار پایان نامه در این دانشگاه ارائه می شود که درتلاشیم تا آنها را هدفمند کنیم. /از آنجایی که فرهنگ را زیربنای مسائل پژوهشی و آموزشی می دانیم، لذا موضوعات فرهنگی را در دانشگاه مورد توجه جدی قرار داده ایم. البته معتقدیم کار فرهنگی دیگر لزوما برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایش فیلم نیست، بلکه برنامه های حوزه فرهنگی را بصورت گسترده تری اجرا می کنیم. / برای حرکت سریع دانشگاه به سمت دانشگاه های نسل چهارم سعی کرده ایم تا هزار پایان نامه ای که هرساله در این دانشگاه ارائه می شود را هدفمند کنیم که البته این امر در قالب ارتباط با نهادهای مختلف و نیز انعقاد تفاهم نامه هایی با آنها انجام می گیرد

پ
پ

  محمدرضا حبیبی در نشستی خبری که امروز(۱۵ بهمن) به منظور تببین دستاوردهای ۳۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان کرمانشاه برگزارشد،  دانشگاه آزاد اسلامی را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب دانست و اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت حدود ۳۵ سال از عمرش اکنون در شرایطی قرار دارد که بیش از یک و نیم میلیون نفر از جمعیت دانشجویی کشور در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی بااشاره به فعالیت دو هزار و ۵۶۳ واحد آموزشی در کشور، عنوان کرد: ۸۵ درصد از این تعداد، واحدهای آموزشی بخش خصوصی هستند که سهم دانشگاه آزاد کشور حدود ۴۰۰ واحد آموزشی است.

رئیس دانشگاه آزاد استان در ادامه بابیان اینکه آموزش عالی و توسعه علمی در پیشرفت کشورهای توسعه یافته نقشی پررنگ داشته، عنوان کرد: اساسا پیشرفت هر کشوری منوط به پیشرفت دانشگاه‌های آن است و دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی قریب به چهار دهه ازعمر خود توانسته به سهم خود فضا را برای پیشرفت و آبادانی کشور هموار کند.

وی همچنین به تاسیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در سال ۶۷ و فراز و نشیب هایی که این دانشگاه طی دهه های گذشته داشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دانشجو – ۲۵ درصد از کل دانشجویان دانشگاه های استان- و ۵۰۰ عضو هیات عملی در ۹ واحد آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مشغول به تحصیل و فعالیت هستند.

حبیبی در ادامه بااشاره به رشد و توجه به موضوعات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سالهای اخیر، یادآور شد: از آنجایی که فرهنگ را زیربنای مسائل پژوهشی و آموزشی می دانیم، لذا موضوعات فرهنگی را در دانشگاه مورد توجه جدی قرار داده ایم. البته معتقدیم کار فرهنگی دیگر لزوما برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایش فیلم نیست، بلکه برنامه های حوزه فرهنگی را بصورت گسترده تری اجرا می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین توسعه مراکز رشد، مراکز تحقیقات و زیرساخت های علمی و نیز سوق دادن دروس از کلاس محوری و آموزش محوری به سمت استادمحوری را از فعالیت های مورد تاکید در حوزه پژوهش این دانشگاه عنوان کرد.

وی از تلاش برای حرکت سریع دانشگاه به سمت دانشگاه های نسل چهارم خبر داد و گفت: در این راستا سعی کرده ایم تا هزار پایان نامه ای که هرساله در این دانشگاه ارائه می شود را هدفمند کنیم که البته این امر در قالب ارتباط با نهادهای مختلف و نیز انعقاد تفاهم نامه هایی با آنها انجام می گیرد.

حبیبی در ادامه از خام فروشی برخی از ذخایر معدنی استان یاد کرد و افزود: در حال حاضر در دانشگاه تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده ایم تا بتوانیم از خام فروشی بخشی از ذخایر استخراجی معادن استان جلوگیری کرده و در این زمینه موثر باشیم.

وی همچنین از برنامه ریزی برای سرمایه ای کردن هزینه های دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: نگاه به مسیر باید نگاهی عقلانی و محتوایی باشد که ما آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.