چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

خانه‌ها خراب نشده بودند اما مسکن مهر خراب شد/باید بحران را مدیریت کنیم/ نیازهای زلزله زدگان باید برطرف شود
23 آبان 1396 - 16:25
شناسه : 1904
0
روحانی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس جمهور گفت: این مسکن مهر ها را دیدیم که در کنار خانه های مردم بود. خانه ها خراب نشده بودند اما مسکن مهر خراب شده بود. گرچه وقت این نیست مچ همدیگر را بگیریم.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طلوع، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای اداری کرمانشاه اظهار داشت: اتفاقاتی مانند زلزله امتحان و آزمایش الهی است که ما در جایگاه بنده خدا به همه ابعاد آن واقف نیستیم.

وی افزود: این یک آزمایش الهی است برای دولت و همه نهادهای دیگر و ضعفهای ما و سازه های ما را نشان می دهد.

رئیس جمهور در ادامه گفت: در ماجرای سیل شمال کشور وقتی آنجا رفتم استاندار آنجا گفت ما نیاز به اسکان موقت پیدا نکردیم. اقوام و قوم و خویش مردم به یکدیگر اسکان دادند و گفتند اجازه نمی دهیم اسکان موقت برای اینها داشته باشید.

وی در عین حال با اشاره به زلزله اخیر گفت: البته آزمایش مهمتری برای ماست که باید بحران را مدیریت کنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر این که شورای تامین باید امنیت را تامین کند، گفت: مدیریت بحران هم باید بحران را کنترل کند. در مجموع هم شخص استاندار مسئول است.

وی با بیان اینکه مسئله امنیت بسیار مهم است تصریح کرد: وزیر بهداشت، وزیر کشور و بقیه می گویند برای کارمان امنیت می خواهیم.

روحانی همچنین گفت: گزارش هایی که به من می دهند می گویند امکانات به اندازه کافی هست ولی ما مشکل توزیع داریم.

وی افزود: گفتند مثلا محموله ای برای جای دیگر می رفته اما در میان راه برای افراد دیگری تخلیه شده است. این باید مدیریت شود.

رئیس جمهور با اشاره به حضورش در جمع مردم زلزله زده سرپل ذهاب گفت: من امروز که در میان مردم بودم حقیقتا کسی توقع عجیب و غریبی نداشت و عمده توقعات درباره نیاز ها اولیه است.

وی ادامه داد: رقم خسارت ها چه شهری و چه روستایی باید مشخص شود. تخریبهای صد در صدی باید مورد نظر باشد.

روحانی تاکید کرد: بنیاد مسکن باید میزان وامها و کمکهای بلاعوض را پیشنهاد کند و آقای دکتر نوبخت به هیات دولت بیاورد تا بررسی کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد هرچه سریع تر محل های اسکان موقت تاکید کرد: برای در اختیار گذاشتن چادر سخت گیری نکنید. اینکه در بازدید هوایی دیدم چادر ها مقابل خانه افراد است کار خوبی است. این مارا هم از زدن اردوگاه بی نیاز می کند هم امنیت می آورد.

رئیس جمهور ادامه داد: ما باید هرچه می توانیم کار را به مردم بسپاریم نه ما انجام بدهیم. این مسکن مهر ها را دیدیم که در کنار خانه های مردم بود. خانه ها خراب نشده بودند اما مسکن مهر خراب شده بود. گرچه وقت این نیست مچ همدیگر را بگیریم.

روحانی در عین حال تاکید کرد: برخی اماکن مثل مدرسه ها و بیمارستانها هم که مربوط به دولت است تخریب شده که باید برای اینها هم فکری کرد.

وی در پایان مجددا به مردم کرمانشاه تسلیت گفت و اعلام کرد: دولت در صدد برطرف کردن خسارت هاست. گرچه برخی خسارتهای جانی جبران نا پذیر است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.