پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

پیش بینی امکانات مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق زلزله زده
23 آبان 1396 - 22:21
شناسه : 1910
1
کانون پرورش فکری یاریگر کودکان زلزله زده شد طلوع‌‌کرمانشاه :

امکانات مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان آسیب دیده از زلزله، پیش بینی شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، مربیان این اداره کل، طی برنامه ریزی انجام شده در مناطق زلزله زده حضور یافته و به اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان می پردازند.

“مهناز فتاحی”، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله مهیب در شهرهای غربی استان کرمانشاه، بنده همراه با تعدادی از همکاران ستادی در شهرهای مختلف زلزله زده حضور پیدا کردیم و از نزدیک به دلجویی از همکاران حادثه دیده پرداختیم.

فتاحی با عنوان اینکه حضور در شهرهای حادثه دیده با هدف پیگیری خسارت های رسیده به هم وطنان بوده است، افزود: در این بازدیدها، همچنین از پیش بینی امکانات مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان آسیب دیده از زلزله، با همکاران بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست اداره کل کانون استان همچنین گفت: در اداره کل کانون استان کرمانشاه، جلسات مختلفی برای کیفیت کمک رسانی به کودکان تشکیل شده است و امیدواریم با تجربه خوبی که همکاران استان در این زمینه دارند، در اسرع وقت نسبت به ارسال ملزومات فرهنگی برای تسکین آلام کودکانی که در این حادثه ناگوار دچار مصیبت و خسارت شده اند، مباردت خواهیم کرد.

وی افزود: درخواست فراوانی جهت حضور داوطلبانه همکاران کانون پرورش فکری از سراسر کشور برای امدادرسانی به کودکان و نوجوانان حادثه دیده داریم که ان شاالله پس از هماهنگی لازم و مهیا شدن شرایط، حتما از حضور این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

فتاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر گروهی از مربیان فرهنگی این اداره کل همراه با دو دستگاه خودروی سیار در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب حضور دارند، از جمع آوری و ارسال ملزومات فرهنگی، کتاب، اسباب بازی و ‌‌… در روزهای آینده برای کودکان زلزله زده خبر داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.