شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 14 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

شرط‌ جدید تأمین اجتماعی برای جاماندگان دریافت “بسته حمایتی”/ ثبت ۳میلیون معترض
18 بهمن 1397 - 10:37
شناسه : 20179
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از بررسی اعتراضات جاماندگان بسته‌های حمایتی پس از ۲۲ بهمن خبر داد و با بیان اینکه تا ۲۹ بهمن‌ پاسخ اعتراضات داده می‌شود، شروط جدید برای این افراد را اعلام کرد./رحیم اردلان درباره پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: پس از فرایند توزیع، بسته‌های حمایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، تعدادی از خانواده‌ها نسبت به عدم دریافت بسته‌های حمایتی اعتراض داشته و به همین منظور سامانه‌هایی برای ثبت اعتراضات و پیگیری آنها راه‌اندازی شد./وی تصریح کرد: بر همین اساس از حدود ۱۰ روز پیش سامانه‌هایی برای استعلام و همچنین ثبت اعتراضات فعال شدند؛ به همین منظور دو کد دستوری #۹*۱۴۲* ــ #۹*۱۴۲۰* برای استعلام از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل و دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل برای ثبت اعتراضات اعلام شد که تاکنون ۳ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه‌های اشاره‌شده اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند./معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطر‌نشان کرد: اعتراضات ثبت‌شده بعد از ۲۲ بهمن ماه و پس از یک هفته کاری (۲۹ بهمن)، از طریق شماره‌ای که کد ملی افراد و خانواده‌ها ارسال شده است، پاسخ داده خواهد شد.

پ
پ

اردلان ادامه داد: البته بر اساس رصدی که از پیامک‌های ارسال‌شده، صورت گرفته است، بخش قابل توجهی از پیامک‌های ارسال‌شده به سامانه‌های فوق ارتباطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد چرا که بسیاری از افرادی که پیامک ارسال کرده‌اند یا بیمه‌شده سایر صندوق‌های بیمه‌ای هستند یا اینکه قبلاً بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند اما در زمان دریافت بسته‌های حمایتی، بیمه‌شده این سازمان نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تکلیف افرادی که بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند و بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، در صورت داشتن شرایط و بعد از تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد و در صورتی که اعتبار تا پایان سال تأمین نشود، توزیع بسته حمایتی به این افراد به مرحله بعدی موکول می‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: لیست افرادی که بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی نبوده و نسبت به فرایند توزیع بسته حمایتی معترض بودند، برای بررسی و تصمیم‌گیری به وزارت رفاه ارجاع داده خواهند شد.

اردلان درباره مراحل بعدی توزیع بسته‌های حمایتی نیز متذکر شد: تا این لحظه هیچ بخشنامه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ نشده است و تصمیم‌گیری در این بخش به‌عهده این سازمان است./تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.