سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

آتش نشانان در خدمت‌رسانی به زلزله زدگان پیشتاز عمل کردند / تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش نشانی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله / عمق فاجعه در سرپلذهاب بود و صدها تن کشته شدند / آتش نشانان تا آخرین لحظه حامی زلزله‌زدگان هستند
03 آذر 1396 - 9:32
شناسه : 2219
0
مدیر عامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه در گفت‌وگو با طلوع: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: ۱۰ دستگاه خودرو و ۸۰ نفر از نیروهای پرتلاش آتش نشانی کرمانشاه را به سرپل ذهاب اعزام کردیم و در ابعاد مختلف کمک‌رسان زلزله زدگان بودیم.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، حضور تحسین برانگیز نیروهای آتشنشانی کرمانشاه در مناطق زلزله زده برای خدمت رسانی، از همان ساعات اولیه این حادثه تلخ، مشهود بود و این مردان بی‌ادعا، با همه توان برای خدمت به همنوعانشان به شهرهای زلزله زده شتافتند.

غلامرضا رضایی مدیر عامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه یکی از نیروهای پرتلاش و فعال عرصه خدمت رسانی به زلزله زدگان است که خود به اتفاق نیروهای پرتوان این سازمان در مناطق آسیب دیده حضور مثمر و موثری داشت.

آقای رضایی با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی طلوع، طی گفتگویی به تشریح گوشه‌ای از فعالیت‌های سازمان آتش نشانی و فداکاری‌های نیروهای این سازمان پرداخت.

وی می‌گوید: پس از وقوع زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری، فراخوان دادم و به اتفاق چندین تیم از آتش نشانان فعال کرمانشاه عازم منطقه شدیم. متاسفانه اوج فاجعه در محله فولادی سرپل ذهاب، مسکن مهر، کوئیک و… رخ داد و تعداد بسیاری از هم استانی‌هایمان در زیر آوار جان باختند.

رضایی افزود: از همان ساعات اولیه، ۱۰ دستگاه خودرو و ۸۰ نفر از نیروهای پرتلاش آتش نشانی کرمانشاه را به سرپل ذهاب اعزام کردیم و در ابعاد مختلف کمک رسان و حامی زلزله زدگان بودیم، متاسفانه یک مورد آتش سوزی نیز رخ داده بود و دو نفر در آتش سوخته بودند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: ازگله، ثلاث، کوئیک و جابری از مناطقی بودند که صحنه‌های دلخراشی از آوار و جانباختن و مصدومیت هم استانی‌هایمان را مشاهده می‌کردیم اما همکاران ما استوار و محکم روحیه خود را حفظ کردند و هرآنچه در توان داشتند برای خدمت به زلزله زدگان به کار گرفتند.

رضایی به تشریح فعالیت‌های سازمان آتش نشانی در مناطق زلزله زده استان پرداخت و گفت: در آواربرداری، بیرون آوردن اجساد از زیر آوار، بیرون کشیدن وسایل و اثاثیه مردم و… حضور موثر داشتیم.

وی اما به بیان توصیه‌هایی پروداخت و گفت: با توجه به سردی هوا و بارندگی‌ها، از مردم مناطق آسیب دیده تقاضا داریم که نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی دقت کافی را مبذول دارند و هنگام استفاده از والور و گازپیکنیک، گوشه‌ای از چادر را باز بگذارند تا دچار گازگرفتگی نشوند البته خودروهای ما در اطراف چادرها گشت می‌زنند و مراقبت‌های لازم نیز انجام می‌پذیرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه اما از شهروندان خواست تا در کمک به زلزله زدگان و یاری رساندن به آنان دریغ نورزند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.