جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

دولو: در فرمانداری اسلام آباد غرب قرار شد بازی بدون هیچ تنشی برگزار شود/ با ناهنجاری‌ها در هندبال برخورد می‌کنیم
27 بهمن 1397 - 9:45
شناسه : 23460
0
هنوز استعلام کاندیداها نیامده است طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: هنوز استعلام کاندیداها نیامده است، به محض رسیدن استعلام‌ها وزارت ورزش تاریخ انتخابات فدراسیون را اعلام می‌کند. / هفته گذشته در دیدار اسلام آباد و سپاهان که خودم هم در آن حضور داشتم، از بهترین داوران استفاده کردیم. این دیدار با حضور تماشاگران زیادی برگزار شد و داوران هم بهترین قضاوت را داشتند و همه راضی بودند. در فرمانداری اسلام آباد غرب با عبدی، معاون سیاسی- امنیتی، سرپرست سپاهان و رئیس هیئت اصفهان و ناظران و نمایندگان فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کردیم و ثمره آن این بود که بازی بدون هیچ تنشی برگزار شد‌./این هفته قرار بود راهی دهدشت شوم و چون جلسه فدراسیون‌ها و وزیر ورزش در قصر شیرین برگزار شد ناظر و همان کوبل داوری هفته گذشته را راهی کردیم. با رئیس تربیت بدنی دهدشت هم صحبت کردم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که بازی خوبی برگزار شود. گویا بعد از اتمام بازی درگیری رخ داده است. نماینده و ناظر فدراسیون باید گزارش را ارائه کنند تا ببینیم چه اتفاقی رخ داده است.

پ
پ

رمضانعلی دولو در خصوص حواشی دیدار تیم‌های هندبال فراز بام و زاگرس در چارچوب لیگ برتر هندبال اظهار داشت: این اتفاق در تلویزیون هم نمایش داده شده و من متاسفم برای هندبال که در آن این اتفاقات رخ داده است. فدراسیون موظف است با این ناهنجاری‌ها برخورد کند و یک ورزش سالم را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: هفته گذشته در دیدار اسلام آباد و سپاهان که خودم هم در آن حضور داشتم، از بهترین داوران استفاده کردیم. این دیدار با حضور تماشاگران زیادی برگزار شد و داوران هم بهترین قضاوت را داشتند و همه راضی بودند. در فرمانداری اسلام آباد غرب با عبدی، معاون سیاسی- امنیتی، سرپرست سپاهان و رئیس هیئت اصفهان و ناظران و نمایندگان فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کردیم و ثمره آن این بود که بازی بدون هیچ تنشی برگزار شد‌.

دولو گفت: این هفته قرار بود راهی دهدشت شوم و چون جلسه فدراسیون‌ها و وزیر ورزش در قصر شیرین برگزار شد ناظر و همان کوبل داوری هفته گذشته را راهی کردیم. با رئیس تربیت بدنی دهدشت هم صحبت کردم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که بازی خوبی برگزار شود. گویا بعد از اتمام بازی درگیری رخ داده است. نماینده و ناظر فدراسیون باید گزارش را ارائه کنند تا ببینیم چه اتفاقی رخ داده است. با فلاح، رئیس کمیته انضباطی هم  صحبت کردم که در اسرع وقت و روز یکشنبه جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود و مشکل را بررسی کنیم تا در بازی‌های دو هفته باقیمانده هیچ خللی ایجاد نشود.

سرپرست فدراسیون هندبال افزود: نباید فراموش کرد که رقابت‌ها نزدیک است و من به عنوان سرپرست فدراسیون پای کار هستم و دلیل آن این است که آرامش در هندبال حکمفرما باشد اما برخی اتفاقات  رخ می‌دهد که تلاطم ایجاد می‌کند که ما باید از آن جلوگیری کنیم و با ناهنجاری‌ها برخورد کنیم.

وی درخصوص اینکه پیش از این نیز  شاهد اتفاقاتی از این دست در هندبال بوده‌ایم و فدراسیون چه برنامه‌ای برای جلوگیری از گسترش آن دارد، گفت: ما در بازی کازرون هم شاهد اتفاقاتی از این دست بودیم که سریعا کمیته انضباطی تشکیل دادیم و با تماشاگران برخورد کردیم و جریمه و محرومیت‌ها را به دو باشگاه ابلاغ کردیم. مطمئن باشید حتما با خاطیان برخورد می‌کنیم. کمیته انضباطی با تمام توان و قدرت با این اتفاقات برخورد می‌کند.

دولو در خصوص دلیل  تاخیر در اعلام‌ تاریخ انتخابات هندبال یادآور شد: از روزی که وارد هندبال شدم‌ تلاش کردم و به تمام مدیران کل استان‌ها نامه زدم تا سریعا مجامع هیئت‌های استانی را برگزار کنند که خوشبختانه کارها انجام شده است. انتخابات کردستان هم اخیرا برگزار شد و انتخابات هیئت خراسان شمالی هم طی چند روز آینده برگزار می‌شود. بعد از آن ۷ هیئت دیگر داریم که سرپرست دارند و باید تکلیف آنها مشخص شود. ثبت نام‌ها دیر انجام شده و همچنین نتیجه استعلام‌ها باید اعلام شود. مطمئن باشید ادارات کل استان‌ها به محض آمادگی، به ما اعلام‌ می‌کنند و انتخابات‌ها را برگزار می‌کنیم.

سرپرست هندبال در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در اعلام زمان‌ انتخابات فدراسیون به دلیل برگزاری انتخابات ۷ هیئت استانی است، تصریح کرد: خیر. هنوز استعلام کاندیداها نیامده است. به محض رسیدن استعلام‌ها وزارت ورزش تاریخ را اعلام می‌کند. حتی ممکن است وزارت ورزش تصمیم بگیرد تا انتخابات را بدون این ۷ هیئت برگزار کند. من دوست داشتم  نام‌ هندبال هم در لیست ۸ فدراسیونی باشد که تاریخ مجامع آنها اعلام شده است تا قبل از پایان سال تکلیف هندبال مشخص شود.

وی در پایان گفت: امروز با دعوت از کمیته‌ها تقویم هندبال در سال ۹۸ را تنظیم خواهیم کرد و یکشنبه جلسه‌ای را برای تعیین تکلیف تیم‌های ملی خواهیم داشت. مربی تیم‌های ملی را هم معرفی می‌کنیم. الان‌ ۵ مرحله اردوی ساحلی برگزار شده است. دختران ۱۷ و ۱۸ سال نیز در اراک اردو داشتند. بعد از اتمام لیگ هم سریعا برای مربیان ایرانی بزرگسالان در بخش زنان و مردان را معرفی می‌کنیم تا اینکه قبل از پایان سال اردویی از منتخبین لیگ برتر داشته باشیم تا روند کار آمادگی تیم ملی طی شود و شرایط کار برای رئیس فدراسیون فراهم‌ شود. نمی‌خواهیم از موضوعات روز عقب بیفتیم و اردوها را آغاز می‌کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.