جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تا سال ۹۸ همه واحد های خسارت دیده تکمیل می شوند؟
27 بهمن 1397 - 11:10
شناسه : 23471
1
معاون فرماندار قصرشیرین: 349 واحد مسکونی تخریبی زلزله در قصرشیرین ساخته شد طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین، از ساخت ۳۴۹ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان که در جریان زلزله ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان پارسال تخریب شده بود، خبر داد./ پنج هزار و ۲۶۷ تن از مالکان واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از زلزله ۷٫۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان پارسال برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک های عامل این شهرستان معرفی شده اند./ همچنین مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل می کنند.

پ
پ

حشمت الله رضایی افزود: از مجموع این واحدهای تازه احداث شده، ۵۹ واحد در مناطق شهری و ۲۹۰ واحد نیز در مناطق روستایی است.
وی گفت: از مجموع واحدهای تخریبی تاکنون صاحبان ۷۲۹ واحد مسکونی با تشکیل پرونده به منظور دریافت تسهیلات بازسازی به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۳۴۹ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه در زلزله غرب کرمانشاه آبان پارسال در مجموع ۹۶۰ واحد مسکونی تخریب شد، اظهار داشت: از واحدهای تخریبی، ۶۵۰ واحد مسکونی شهری و ۳۱۰ واحد مسکونی روستایی است.
رضایی عنوان کرد: اکنون ۶۶۷ واحد مسکونی شهری و روستایی قصرشیرین در مرحله پی کنی، ۶۶۹ واحد در مرحله پی سازی، ۶۰۹ واحد در مرحله اسکلت بندی، ۴۴۶ واحد در مرحله دیوارچینی، ۵۰۶ واحد در مرحله سقف گذاری و ۳۸۲ واحد نیز در مرحله گچ و خاک است.
وی گفت: پنج هزار و ۲۶۷ تن از مالکان واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از زلزله ۷٫۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان پارسال برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک های عامل این شهرستان معرفی شده اند.
این مقام مسئول گفت: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک های عامل، مالکان پنج هزار و ۱۷۳ واحد مسکونی با عقد قرارداد با بانک های عامل، موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز شدند.
رضایی اضافه کرد که همچنین برای یک هزار و ۶۱۱ مستاجر واحدهای تعمیری و احداثی در این شهرستان تشکیل پرونده شده و تاکنون برای ۱۰ واحد تجاری قصرشیرین توسط شهرداری نیز پروانه ساخت صادر شده است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.
این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
البته در زلزله ۶٫۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ نفر مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.
مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل می کنند./ ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.