پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

سیمان رایگان برای بازسازی واحدهای آسیب دیده تامین می‌شود / صدا وسیما در نقل قول ها پیرامون زلزله دقت کند
07 آذر 1396 - 14:03
شناسه : 2351
0
استاندار کرمانشاه در نشست ستاد بازسازی: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: سیمان مورد نیاز واحدهای آسیب دیده بر اثر زلزله توسط بنیاد مستضعفان به صورت رایگان تامین می شود و کمک های مناسب دیگری نیز به این واحدها صورت خواهد گرفت.

پ
پ

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ظهر امروز سه شنبه در نشست ستاد بازسازی زلزله کرمانشاه که با حضور مدیریت ارشد استان، رییس بنیاد مسکن، قرارگاه خاتم الانبیاء و فرمانداران و بخشداران برگزار شد، اظهار داشت:  نشست های ستاد هماهنگی هر هفته در شهرستان های زلزله زده بر گزار می شود و این مجموعه بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب و با رویکرد مدیریت متمرکز و سرعت عمل در کارها را دنبال می کند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بزرگی به کمک بازسازی آسیب های ناشی از زلزله آمده اند.

وی افزود: بنیاد مسکن از جمله ظرفیت های بزرگ در کشور است که دارای تجربه های بسیار خوب و بی نظیری در امر بازسازی در زلزله های مختلف می باشد و طی این سال ها کارهای بزرگی انجام داده است و در زلزله کرمانشاه نیز این مجموعه با تمام توان پای کار آمده است.

بازوند گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء یکی دیگر از مجموعه های بسیار توانمند کشور است که تاکنون پروژه های عظیمی را در کشور انجام داده است و این مجموعه توانمند با تمام ظرفیت هایش به کمک زلزله زدگان آمده است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل های این مجموعه موضوع مهم استقرار کانکس ها به عنوان اسکان موقت برای آسیب دیدگان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء صورت می گیرد و مردم و مسئولین به ویژه فرمانداران و بخشداران باید با رفع موانع و انجام تسهیل گری ها به تسریع در روند ایجاد اسکان موقت کمک کنند.

بازوند بیان کرد: مردم به هیچ عنوان به شایعات بی اساس توجه نکنند. مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲ میلیون کمک معیشتی به روستاییان هیچ ارتباطی با اسکان موقت آن ها ندارد. هم اسکان موقت برای آسیب دیده گان ایجاد می شود و هم این کمک های بلاعوض به آن ها داده می شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کانکس هایی که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته می شوند از استاندارد و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. رسانه ها و به ویژه صدا وسیما در نقل قول ها پیرامون زلزله دقت کنند زیرا اصلاح یک خبر اشتباه ممکن است مدت ها طول بکشد و موجب کندی در روند خدمات رسانی به زلزله زده ها و ایجاد اسکان موقت شود.

بازوند بیان کرد: سیمان مورد نیاز واحدهای آسیب دیده بر اثر زلزله توسط بنیاد مستضعفان به صورت رایگان تامین می شود و کمک های مناسب دیگری نیز به این واحدها صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: باید از فرصت ساخت و ساز برای اشتغال زایی بیشتر در استان استفاده کرد و مصالح مورد نیاز برای بازسازی واحدهای زلزله زده از طریق واحدهای تولید مصالح داخل استان تامین شود.

بازوند بیان کرد: تعداد ۸۹ مدرسه بر اثر زلزله آسیب جدی دیده اند که این مدارس با کمک خیرین مدرسه ساز ستاد اجرایی فرمان امام و برخی بانک های خصوصی بازسازی می شوند.

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.