پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

اجازه نخواهیم داد عدّه ای نفوذی ایران را موش آزمایشگاهی تراریخته کنند / ستاد توسعه زیست فناوری به ستاد توسعه تراریخته تبدیل شده و به شدت اساتید دانشگاه را تحت فشار گذاشتند
13 آذر 1396 - 10:11
شناسه : 2458
0
پروفسور کرمی در گفتگو با طلوع: طلوع‌‌کرمانشاه :

بنیانگذار انجمن بیوتکونولوژی ایران گفت: برخی از سران تراریخته عوامل نفوذ در نهادهای کشور هستند و در ارکان نظام از ۲۵ سال پیش آدم وارد کردند تا اهداف بنیاد راکفلر را عملی کنند.

پ
پ

پروفسور علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع، با اشاره به خطرات محصولات تراریخته اظهار داشت: چین و هند بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده برنج در دنیا هستند و هیچ برنج تراریخته‌ای در دنیا تجاری نشده اما چرا می‌خواهند ایران را آزمایشگاه برنج تراریخته کنند؟

وی بیان کرد: مردم ما چه گناهی کردند چرا شفاف با مردم سخن نمی‌گویند، یا راکفلر به اینها ماموریت داده… برنج تراریخته اگر سالم بود چرا چین، هند، اوروگوئه و تایلند تراریخته نمی‌کارند چرا باید در جمهوری اسلامی ایران که ام اقرای منطقه و خط مقدم مبارزه با سلطه و صهیونیسم است تراریخته کشت شود؟ اگر تراریخته سالم است چرا رژیم صهیونیستی، اتریش و آلمان و انگلیس تراریخته نمی‌کارند.

پروفسور کرمی اظهار کرد: تنها هدف من حفظ امنیت کشور و سلامت مردم است، ببینید با سقوط داعش وحشت به تن اینها افتاده اما برخی از سران تراریخته عوامل نفوذ در نهادهای کشور هستند و در ارکان نظام از ۲۵ سال پیش آدم وارد کردند تا هدفشان را که همان اجرا کردن برنامه‌های کسانی مانند بنیاد راکفلر و سند ۲۰۳۰ است، عملی کنند.

وی گفت: سران تراریخته چرا به دانشمندان متخصص مهندسی ژنتیک در کشور می‌گویند توهم توطئه دارد و فناوری ستیز است؟ دکتر اردکانی در سازمان محیط زیست سخنرانی کرد دو ماه بعد از دانشگاه اخراج شد، ستاد توسعه زیست فناوری الان به ستاد توسعه تراریخته تبدیل شده و به شدت اساتید را ساکت کردند دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی تحت فشاراند چراکه بودجه خود را از سازمان بودجه می‌گیرند که تحت کنترل مدافعین تراریخته است.

وی بیان کرد: فرماندهی کل سپاه تا مسئولین مختلف سازمان پدافند و … گفتند که تراریخته امن نیست اگر امن بود چرا ۳۷ کشور پیشرفته دنیا کشت تراریخته ندارند. اما سران تراریخته به دنبال کشت گسترده تراریخته در کشور هستند. چرا حقیقت را پنهان می‌کنید اصولگرا و اصلاح طلب را ساختند تا ما را به جان هم بیاندازند اما ما اجازه نخواهیم داد جمهوری اسلامی ایران را موش آزمایشگاهی محصولات تراریخته کنند اگر یک عده نفوذی اینکار را بکنند ملت و جلوی آنها خواهد ایستاد اساتید دانشگاه نباید از گفتن حقیقت بترسند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.