پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

فضای استان کرمانشاه به تغییر رفتار نیاز دارد
30 بهمن 1397 - 11:07
شناسه : 24944
0
راه اندازی خوشه ایی تولیدی برای حل مشکل بیکاری جوانان طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه: کرمانشاه برند‌های شایسته‌ای برای مطرح شدن دارد. فضای استان به تغییر رفتار نیاز دارد. مادامی که فضای اجتماعی استان نوای خوشی بیرون نرود سرمایه گذار ورود نخواهد کرد. به همین دلیل زیبایی‌های استان را بازگو کنیم./ برای اشتغالزایی از افراد صاحب فن و با تجربه برای ایجاد کسب و کار استفاده شود چرا که أین افراد توان بازاریابی دارند. در روستا‌ها به فکر ایجاد خوشه‌های تولیدی باشید.

پ
پ

محمد ابراهیم الهی تبار  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه  در نشست هم اندیشی با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان کنگاور در فرمانداری این شهرستان  بیان کرد: در شرایط امروز نیاز به حرکت جریان‌ها و گروه‌ها به سمت امیدوارسازی جامعه وجود دارد.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی دشمن در سه جبهه جنگ اقتصادی، جنگ روانی و ایجاد نا ارامی بشدت وارد عمل شده است. در حوزه اقتصادی تمامی شرکت‌های طرف قرارداد با ایران را تحت فشار قرار داده و وارد یک جنگ تمام عیار شده است. در حوزه صادرات، واردات و نظام پولی کشور را با مشکلاتی روبرو کرده و به دنبال کاهش تاب آوری اجتماعی هستند.

الهی تبار افزود: دولت با چنگ و دندان در حال کسب درآمد برای کشور است و آوردن پول فروش نفت به داخل با مشکل روبرو ست. قیمت ریال نسبت به دلار کاهش یافته و همین عامل قاچاق کالا شده است. البته جریانی هم که به دنبال خروج دام مولد از کشور باشد هدایت شده است.

وی گفت: در این نبرد اقتصادی هر آنچه که در توان هست بکار گرفته شود و می‌طلبد که این شرایط به منشا انسجام تبدیل شود. دولت در خط مقدم جبهه نبرد قرار دارد و ضروری است که کمک شود.

وی بیان کرد:حرکت به سمت امیدوارسازی نیاز امروز جامعه بشمار می‌آید. رهبری انقلاب در بیانیه آغاز دهه پنجم انقلاب ۴۰بار از واژه جوانان و ۲۰بار از واژه‌های امید و اعتماد استفاده کرده اند و این سمت و سوی حرکت‌ها را تعیین می‌کند.

وی افزود: برای اشتغالزایی در شهرستان کنگاور از افراد صاحب فن و با تجربه برای ایجاد کسب و کار استفاده شود چرا که أین افراد توان بازاریابی دارند. در روستا‌ها به فکر ایجاد خوشه‌های تولیدی باشید.

معاون استاندار گفت: یکی از دستاورد‌های بزرگ دولت تدبیر و امید، تمرکز بر مسائل اجتماعی بوده است. راه حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی مشارکت و آموزش همگانی است. در ۱۰ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در استان، طلاق ۱۳درصد کاهش پیدا کرده است. در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد مراکز ماده ۱۶ افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد:هیات‌های مذهبی قدیمی‌ترین و غنی‌ترین سمن‌های مردم نهادی بوده اند که می‌توانند در مسائل اجتماعی مشارکت داشته باشند.

وی گفت:در قضاوت اقدامات اقتصادی در استان نباید جفا کرد. نرخ بیکاری متوقف و کاهش یافته و فضای کسب و کار نیز بهبود یافته و روندی مطلوب در استان دیده میشود. بجای فکر به ایجاد مشاغل سنگین و زمان بری مانند پتروشیمی یا کارخانه‌های بزرگ به فکر ایجاد مشاغل کم سرمایه و زودبازده باشید.

وی افزود:اعتقاد به کار حزبی داریم. نیاز است که احزاب از حالت فعالیت فصلی خارج شوند و منشا انسان سازی و کادرسازی شوند. جوامع توسعه یافته با وجود احزاب قدرتمند توانسته اند نطام‌های خود را ماندگار کنند.

وی بیان کرد: تریبون‌ها نباید به محل نزاع و درگیری تبدیل شوند و در این شرایط سخنان به سمت انسجام بخشی هدایت شود. اینکه گفته شده خودکشی در استان افزایش داشته حرف درستی نیست. میزان خودکشی در سال ۹۶نسبت به سال ۹۵، ۱۶درصد کاهش یافت و در ده ماهه ابتدای امسال نیز افزایشی نداشته ایم.

وی گفت: کرمانشاه برند‌های شایسته‌ای برای مطرح شدن دارد. فضای استان به تغییر رفتار نیاز دارد. مادامی که فضای اجتماعی استان نوای خوشی بیرون نرود سرمایه گذار ورود نخواهد کرد. به همین دلیل زیبایی‌های استان را بازگو کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.