جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

آغاز ثبت نام از داوطلبان استخدام در «ناجا»/کرمانشاه سهمیه ثبت نام ندارد
14 آذر 1396 - 17:55
شناسه : 2528
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

نیروی انتظامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و توانمند با مدرک تحصیلی دیپلم درمقطع درجه داری ثبت نام می کند.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع، به نقل از ناجا؛ نیروی انتظامی در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و توانمند با مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع درجه داری با رویکرد عضو یابی ثبت نام می کند.

توجه: استانهای لرستان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد به دلیل تکمیل ظرفیت، فاقد سهمیه ثبت نام می باشند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و کار آمد(مرد) بصورت پیمانی ۵ ساله انتظامی در مقطع( درجه داری)، از طریق آزمون ورودی و سایر مراحل گزینشی مصاحبه، معاینات استخدامی و…  استخدام می نماید، متقاضیان واجد شرایط می توانند پس از مطالعه شرایط استخدام ، در صورتیکه حائز شرایط مندرج در این آگهی باشند درخواست های استخدام خود از طریق تکمیل فرم های ثبت نام الکترونیکی ، به مرکز گزینش و استخدام ناجا ارسال نمایند.

شرایط عمومی:

۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.

۲ – التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران واعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها.

۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

 داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.

۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.

۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.

۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی

۱ – صرفا داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ، علوم نظری (ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، معارف و بهیاری ) مجاز به ثبت نام در سامانه می باشند .

۲ – سهیمه جذب سال ۱۳۹۶ صرفا برای جذب آقایان می باشد .

۳ – حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای داوطلبان ۱۴ می باشد .

۴ – حداقل قد برای داوطلبان در مقطع درجه داری ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

۵ – سن برای داوطلبان در مقطع درجه داری ۱۸ سال تمام می باشد . (متولدین سال ۱۳۷۸) .

 حداکثر سن داوطلب با احتساب تمامی شرایط ارفاقی ۲۴ سال می باشد.

  داوطلبان مشمولی که دارای غیبت سنواتی (دفترچه ای ) می باشند ، واجد شرایط عمومی استخدام نمی باشند و می توانند پس از اتمام خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت در صورت داشتن سایر شرایط اقدام نمایند.

  داوطلبانی که دارای سابقه بسیج فعال ، پلیس افتخاری و یا دارای مدرک پایان خدمت نظام وظیفه می باشند نیز۲ سال ارفاق سنواتی خواهند داشت .

 فرزندان ایثارگران ، دارنده مقامات برتر کشوری، حافظان قرآن و بستگان نیروهای مسلح از ۲ سال سنوات سن ارفاقی برخوردار می باشند.

۶ – بستگان درجه یک شهدا از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند.

 حداکثر سن داوطلب با احتساب تمامی شرایط ارفاقی ۲۴ سال می باشد.

مهلت ثبت نام:

شروع ثبت نام: ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ پایان ثبت نام: متعاقبا اعلام می گردد

شرایط و تذکرات

۱- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۲- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۳- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۴ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۵- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب ودریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام داوطلب می باشد.

۶ – سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید .در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

مهم: پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی ابتدا بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و با وارد کردن اطلاعات اولیه (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)بر روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه ” کلیک کنید . پس از کلیک بر روی

گزینه اشاره شده وارد صفحه ورود به سامانه خواهید شد . در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است .پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور(کد ملی ) بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

متقاضایان استخدام می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا طرح سوال از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ بجز ایام تعطیل با شماره تلفن های ۷۳۰۴۶۹۱۱ ، ۷۳۰۴۶۹۱۲ ، ۷۳۰۴۶۹۱۳ تماس حاصل نمایند

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از تاریخ ۷ /۹/ ۱۳۹۶ به سایتwww.gozinesh.police.ir مراجعه کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.