شنبه, ۲۴ آبان , ۱۴۰۴ Saturday, 15 November , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23122 تعداد نوشته های امروز : 0×
کاهش۶۰درصدی مراجعات مردمی با ارائه خدمات الکترونیک
13 آبان 1399 - 11:08
شناسه : 261432
7
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

ایمان بیوس گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد در مراکز تأمین اجتماعی برای انجام کارهای بیمه‌ای خدمات الکترونیک راه اندازی شده است./وی افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری، مراجعات مردمی تا ۶۰ درصد کاهش یافته و تلاش بر این است مراجعات را تا پایان سال تا ۷۵ درصد کاهش دهیم./مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده الکترونیک در مراکز تأمین اجتماعی کرمانشاه، تصریح کرد: عمده دلیل مراجعه مردمی به مراکز تأمین اجتماعی و کارگزاری‌ها بحث تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه‌ای بود که در حال حاضر از طریق خدمات الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل انجام است./بیوس ادامه داد: استفاده کنندگان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان، نصب اپلیکیشن تأمین اجتماعی و یا از طریق کدهای دستوری #۱۴۲۰*۴* نسبت به استعلام و تمدید دفترچه بیمه‌ای خود اقدام کنند.

پ
پ

وی گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و تهدید آن برای مردم، حذف دفترچه و جایگزینی نسخه الکترونیک که در حال حاضر فقط در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در حال اجرا است را در دستور کار برای اجرای گسترده در بین پزشکان طرف قرارداد سازمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا برسیم./مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.