پنج شنبه, ۱۷ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 7 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21618 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

۳۴۷۶ معلم کرمانشاهی فاقدِ رتبه هستند/ معلمان جدید و فاقد رتبه مدارکشان را بارگذاری کنند در جست‌وجوی گنج یا تخریب تاریخ؛ آثار باستانی زیر تیغ حفاران غیرمجاز نکات کلیدی برای تسکین فوری گلودرد نبود صنایع تبدیلی اشک پیازکاران هرسین را درآورد تعامل بسیار خوب دستگاه قضائی و سپاه عرصه را بر مجرمان و متخصمان تنگ کرده است ماندن یا نماندن؛ امروز تکلیف فیلترینگ روشن می شود احتمال کاهش قیمت برنج در بازار آغاز فعالیت گرمخانه شهرداری کرمانشاه قطار تودیع مدیران ناکارآمد کی به کرمانشاه می‌رسد؟/زمان پایان چنبره  برخی افراد ناتوان بر کرمانشاه فرارسیده است شاخص فلاکت در نقشه ایران جابه‌جا شد/کرمانشاه رتبه اول شد! رشد ۱۰۷ درصدی بارش‌های کرمانشاه/ ورود موجی ناپایدار از اواخر هفته خون در مدفوع نشانه چیست؟ / جدول مقایسه مدفوع طبیعی و مدفوع حاوی خون احقاق حقوق پرستاران در دستور کار دادگستری کرمانشاه اجرای حکم قصاص آروین قهرمانی به اتهام ارتکاب قتل هواشناسی‌ کرمانشاه هشدار نارنجی صادر کرد نم‌زدایی از تکیه «معاون الملک» ۲ سال طول می‌کشد بارش رحمت الهی مردم کرمانشاه را به وجد آورد ۱۲۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه برای مقابله با آبگرفتگی‌ها پای کار هستند مصرف میوه در کرمانشاه کاهش یافته است جشن شکرانه «انار» در پاوه برگزار می‌شود

۵۰ درصد از خدمات تامین اجتماعی کرمانشاه غیرحضوری ارایه می‌شود
16 دی 1399 - 8:53
شناسه : 263645
3
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

«ایمان بیوس» افزود: سالیانه حدود ۹۶ میلیون بار به سازمان، شعب و مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه مراجعه می‌شود، که با اجرای طرح سی هفتاد تا پایان سال، این مراجعات به حدود ۲۵ درصد کاهش می‌یابد./او با بیان اینکه از نوزدهم آبان ماه سال جاری تاکنون ۱۷ نوع خدمت الکترونیکی در قالب دوشنبه های دیجیتالی رونمایی شده است، اضافه کرد: در طرح سی هفتاد، ۳۰ نوع از پرترافیکی‌ترین خدمات تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان ارایه می‌شود که پیش بینی می شود ۷۰ میلیون مراجعه در سال کاهش یابد./بیوس با بیان اینکه بیمه شدگان باید در سامانه www.eservices.tamin.ir، ثبت نام و درخواست‌های موردنیاز خود را از طریق آن پیگیری کنند، گفت: بیمه شدگان توجه داشته باشند که برای ثبت نام حتما باید کد ملی و شماره تلفن همراه‌ متعلق به خودشان را وارد سامانه کنند زیرا در صورتی که کدملی و صاحب شماره تلفن همراه منطبق نباشد برای ورود به سامانه با مشکل روبرو می شوند و نمی توانند خدماتی دریافت کنند./مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه در ادامه به انواع خدمات غیرحضوری این سازمان مانند استعلام وضعیت دریافت مستمری، ابلاغ  احکام مطالباتی از کارفرماها، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت هدیه ازواج، حذف مراجعه فرزندان دختر مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت براساس اطلاعات آنلاین دریافتی از ثبت احوال، اشاره کرد و گفت: هر هفته در قالب دوشنبه‌های دیجیتالی از یک تا ۲ نوع خدمت الکترونیکی در استان رونمایی می شود./تا پایان امسال با تکمیل روند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی مراکز درمان طرف قرارداد تامین اجتماعی مانند داروخانه ها، بیمارستان ها و مطب های پزشکی بیش از ۷۰ درصد خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه افراد از طریق سامانه الکترونکی انجام شود.

پ
پ

 مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به طرح «سی هفتاد» این سازمان برای تسریع خدمات و کاهش مراجعه حضوری بیمه‌شدگان به شعب و مراکز درمانی گفت: ۵۰ درصد از پرترافیک‌ترین خدمات تامین اجتماعی استان غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی به بیمه‌شدگان ارایه می‌شود.

«ایمان بیوس» افزود: سالیانه حدود ۹۶ میلیون بار به سازمان، شعب و مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه مراجعه می‌شود، که با اجرای طرح سی هفتاد تا پایان سال، این مراجعات به حدود ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

او با بیان اینکه از نوزدهم آبان ماه سال جاری تاکنون ۱۷ نوع خدمت الکترونیکی در قالب دوشنبه های دیجیتالی رونمایی شده است، اضافه کرد: در طرح سی هفتاد، ۳۰ نوع از پرترافیکی‌ترین خدمات تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان ارایه می‌شود که پیش بینی می شود ۷۰ میلیون مراجعه در سال کاهش یابد.

بیوس با بیان اینکه بیمه شدگان باید در سامانه www.eservices.tamin.ir، ثبت نام و درخواست‌های موردنیاز خود را از طریق آن پیگیری کنند، گفت: بیمه شدگان توجه داشته باشند که برای ثبت نام حتما باید کد ملی و شماره تلفن همراه‌ متعلق به خودشان را وارد سامانه کنند زیرا در صورتی که کدملی و صاحب شماره تلفن همراه منطبق نباشد برای ورود به سامانه با مشکل روبرو می شوند و نمی توانند خدماتی دریافت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه در ادامه به انواع خدمات غیرحضوری این سازمان مانند استعلام وضعیت دریافت مستمری، ابلاغ  احکام مطالباتی از کارفرماها، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت هدیه ازواج، حذف مراجعه فرزندان دختر مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت براساس اطلاعات آنلاین دریافتی از ثبت احوال، اشاره کرد و گفت: هر هفته در قالب دوشنبه‌های دیجیتالی از یک تا ۲ نوع خدمت الکترونیکی در استان رونمایی می شود.

بیوس در پایان ابراز امیداوری کرد تا پایان امسال با تکمیل روند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی مراکز درمان طرف قرارداد تامین اجتماعی مانند داروخانه ها، بیمارستان ها و مطب های پزشکی بیش از ۷۰ درصد خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه افراد از طریق سامانه الکترونکی انجام شود.

هم اکنون ۷۶۸ هزار و ۵۶۲ نفر در کرمانشاه زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که حدود ۳۹ درصد از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را شامل می‌شود.

از مجموع افراد زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه ۲۴۸ هزار و ۵۵۳ نفر بیمه شدگان اصلی هستند و بقیه افراد تبعی تحت پوشش به حساب می آیند.

همچنین تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ۱۲۱ هزار و ۷۰۷ نفر است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.