یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21688 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده کرمانشاه کیهان کلهر ۶۱ ساله شد / مردی که با موسیقی حرف می‌زند مشکل حقوقی شهربازی کرمانشاه حل شده و تا پایان سال به سرمایه‌گذار واگذار می‌شود افزایش میزان شیوع ویروس اچ ‌پی‌ وی در سایه سکوت و انکار ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از فردا/ پیش‌بینی افت ۱۰ درجه‌ای دما از گمنامی کوچه‌ها تا عدم تخصیص اعتبار داشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، کمترین حق کرمانشاهیان است/با قدرت در جام حذفی حاضر می شویم سکونت‌گاه‌های غیررسمی معضل شهری کرمانشاه ۷۰۰ نفر از مفاخر و نام‌آوران ۳۰۰ سال اخیر کرمانشاه معرفی می‌شوند «هشیلان»، پشت در کنوانسیون رامسر جزئیات نحوه اسقاط خودروهای فرسوده اعلام شد کاهش ۷ درصدی بارش‌های کرمانشاه/ ورود موج ناپایدار از اواسط هفته آینده خانه «آیت‌الله نجومی» موزه می‌شود یک کارگاه غیرمجاز ساخت روغن‌های تقلبی در کرمانشاه کشف شد کاراته کای کرمانشاهی عازم مسابقات جام جهانی کاراته در اسپانیا شد هوای کرمانشاه در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت ۲ مکان جدید برای نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه ایجاد می‌شود ۹۰ درصد حمام‌های تاریخی سنقر دچار دخل و تصرف شده‌اند «سراب یاوری» کرمانشاه مجموعه گردشگری می‌شود گرمخانه‌های استان کرمانشاه آماده ارائه خدمات هستند

بیش از ۳ هزار درخواست مردمی در مرکز ۱۳۷ ثبت شده است/ حوزه خدمات شهری بالاترین درخواست پیگیری
05 خرداد 1401 - 10:22
شناسه : 278159
4
رئیس مرکز 137 شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است/وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند/حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند/وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است/رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت:پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است/همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

پ
پ

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند.

هاشمی با بیان اینکه حوزه های فنی و عمران و فضای سبز در جایگاه دوم و سوم پیگیری قرار دارند گفت: شن ریزی و ترمیم آسفالت، نظافت، آسفالت، جمع آوری زباله، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، سم پاشی، آبیاری و ترمیم کاشت درختان، جمع آوری نخاله، استقرار سطل زباله و تعمیر و نصب پل ورودی کوچه ها، بیشترین درخواست های ثبت شده بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت: پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است.

هاشمی در پایان گفت: همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.