یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21688 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده کرمانشاه کیهان کلهر ۶۱ ساله شد / مردی که با موسیقی حرف می‌زند مشکل حقوقی شهربازی کرمانشاه حل شده و تا پایان سال به سرمایه‌گذار واگذار می‌شود افزایش میزان شیوع ویروس اچ ‌پی‌ وی در سایه سکوت و انکار ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از فردا/ پیش‌بینی افت ۱۰ درجه‌ای دما از گمنامی کوچه‌ها تا عدم تخصیص اعتبار داشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، کمترین حق کرمانشاهیان است/با قدرت در جام حذفی حاضر می شویم سکونت‌گاه‌های غیررسمی معضل شهری کرمانشاه ۷۰۰ نفر از مفاخر و نام‌آوران ۳۰۰ سال اخیر کرمانشاه معرفی می‌شوند «هشیلان»، پشت در کنوانسیون رامسر جزئیات نحوه اسقاط خودروهای فرسوده اعلام شد کاهش ۷ درصدی بارش‌های کرمانشاه/ ورود موج ناپایدار از اواسط هفته آینده خانه «آیت‌الله نجومی» موزه می‌شود یک کارگاه غیرمجاز ساخت روغن‌های تقلبی در کرمانشاه کشف شد کاراته کای کرمانشاهی عازم مسابقات جام جهانی کاراته در اسپانیا شد هوای کرمانشاه در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت ۲ مکان جدید برای نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه ایجاد می‌شود ۹۰ درصد حمام‌های تاریخی سنقر دچار دخل و تصرف شده‌اند «سراب یاوری» کرمانشاه مجموعه گردشگری می‌شود گرمخانه‌های استان کرمانشاه آماده ارائه خدمات هستند

کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی
05 خرداد 1401 - 11:04
شناسه : 278165
3
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس فرهاد فرهودی اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی ۱۲۵ آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است/وی با اشاره به مسدودسازی شماره‌هایی که به عنوان مزاحم سامانه شناخته می‌شوند، افزود: در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه ۱۲۵ جلوگیری می کند./ راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه ۱۲۵ کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است/پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند.

پ
پ

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس فرهاد فرهودی اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی ۱۲۵ آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است.

وی با اشاره به مسدودسازی شماره‌هایی که به عنوان مزاحم سامانه شناخته می‌شوند، افزود: در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه ۱۲۵ جلوگیری می کند..

رئیس سازمان آتشنشانی کرمانشاه تصریح کرد: راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه ۱۲۵ کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است.

وی ادامه داد: پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.