جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21467 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

«وانیا یاوری» مستعد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ است قتل به خاطر اختلافات شخصی در سرپل‌ذهاب/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت   آمادگی منطقه کرمانشاه برای سوخت رسانی در فصل سرما ۶ زنگ خطر درباره سلامت روان فرزندتان واژگونی تانکر ۳۰ هزارلیتری حمل سوخت در محور بیستون به کرمانشاه گرد و غبار در قصرشیرین شرایط ناسالم جوی ایجاد کرد حمایت ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی رای جدید دیوان عدالت درباره بیمارستان تاریخی مسیح کرمانشاه کشف ۲۷ تن مرغ منجمد در پوشش بار سیب‌زمینی ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ در کرمانشاه تشکیل می‌شود سلامت زبان را جدی بگیرید/ چگونه زبان خود را تمیز کنیم؟ کرمانشاه هشتمین استان پیر کشور است صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در کرمانشاه سرقت در کرمانشاه کاهش ۲۲ درصدی داشته است سقوط از درخت گردو جان باغدار صحنه ای را گرفت انجام ۲۴۱۷ عملیات توسط آتش‌نشانان کرمانشاهی طی شش‌ماهه نخست امسال محافظت از پیری مغز با تکیه بر رژیم غذایی چگونه «شپشِ سر» را از بین ببریم؟ طعمه گذاری مناطق آلوده به موش/ شهروندان به طعمه‌ها دست نزنند کرمانشاه شهر گردشگری نیست

میز خدمت وزارت کشور برای رسیدگی و پاسخگویی به شهروندان کرمانشاهی
26 تیر 1401 - 9:58
شناسه : 279237
3
 با حضور نماینده تام الاختیار وزیر کشور در شهرداری کرمانشاه برگزار شد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-میز خدمت و ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت کشور در استان کرمانشاه با حضور دکتر علی طالبی رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر در سفر های استانی برگزار شد/بر اساس این گزارش فرخی معاون بازرسی وزارت کشور، علیئی معاون بازرسی استانداری کرمانشاه و مجتبی شرفی مدیر کل بازرسی شهرداری کرمانشاه، معاونین شهردار و نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله ثبت احوال، امور روستایی، دفتر فنی و دفتر شهری استانداری در طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به درخواست های مردمی رسیدگی کردند/در این میز خدمت علی طالبی، نماینده تام الاختیار وزیر کشور رو در رو با مردم به مشکلات و مسائل شهروندان کرمانشاهی رسیدگی کرد/بیشترین درخواست ها مربوط به تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی شهرداری کرمانشاه از نوین ۲ به نوین ۱ و رفع اختلاف پرداخت بین آنها،پ رداخت اضافه کاری به شرکت بازیافت، تسریع در تبدیل وضعیت ها، تسریع در ارائه خدمات عمومی همچون جدول گذاری و آسفالت در روستاها و دهیاری های تابعه بوده است.

بعد از ثبت این درخواست ها در سامانه ۱۱۱،کد پیگیری به شماره همراه متعلق به در خواست کننده ارسال و ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف خواهد شد

پ
پ

با حضور نماینده تام الاختیار وزیر کشور میز خدمت وزارت کشور برای رسیدگی و پاسخگویی به شهروندان کرمانشاهی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، میز خدمت و ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت کشور در استان کرمانشاه با حضور دکتر علی طالبی رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر در سفر های استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش فرخی معاون بازرسی وزارت کشور، علیئی معاون بازرسی استانداری کرمانشاه و مجتبی شرفی مدیر کل بازرسی شهرداری کرمانشاه، معاونین شهردار و نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله ثبت احوال، امور روستایی، دفتر فنی و دفتر شهری استانداری در طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

در این میز خدمت علی طالبی، نماینده تام الاختیار وزیر کشور رو در رو با مردم به مشکلات و مسائل شهروندان کرمانشاهی رسیدگی کرد.

بیشترین درخواست ها مربوط به تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی شهرداری کرمانشاه از نوین ۲ به نوین ۱ و رفع اختلاف پرداخت بین آنها،پ رداخت اضافه کاری به شرکت بازیافت، تسریع در تبدیل وضعیت ها، تسریع در ارائه خدمات عمومی همچون جدول گذاری و آسفالت در روستاها و دهیاری های تابعه بوده است.

بعد از ثبت این درخواست ها در سامانه ۱۱۱،کد پیگیری به شماره همراه متعلق به در خواست کننده ارسال و ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.