یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21688 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده کرمانشاه کیهان کلهر ۶۱ ساله شد / مردی که با موسیقی حرف می‌زند مشکل حقوقی شهربازی کرمانشاه حل شده و تا پایان سال به سرمایه‌گذار واگذار می‌شود افزایش میزان شیوع ویروس اچ ‌پی‌ وی در سایه سکوت و انکار ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از فردا/ پیش‌بینی افت ۱۰ درجه‌ای دما از گمنامی کوچه‌ها تا عدم تخصیص اعتبار داشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، کمترین حق کرمانشاهیان است/با قدرت در جام حذفی حاضر می شویم سکونت‌گاه‌های غیررسمی معضل شهری کرمانشاه ۷۰۰ نفر از مفاخر و نام‌آوران ۳۰۰ سال اخیر کرمانشاه معرفی می‌شوند «هشیلان»، پشت در کنوانسیون رامسر جزئیات نحوه اسقاط خودروهای فرسوده اعلام شد کاهش ۷ درصدی بارش‌های کرمانشاه/ ورود موج ناپایدار از اواسط هفته آینده خانه «آیت‌الله نجومی» موزه می‌شود یک کارگاه غیرمجاز ساخت روغن‌های تقلبی در کرمانشاه کشف شد کاراته کای کرمانشاهی عازم مسابقات جام جهانی کاراته در اسپانیا شد هوای کرمانشاه در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت ۲ مکان جدید برای نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه ایجاد می‌شود ۹۰ درصد حمام‌های تاریخی سنقر دچار دخل و تصرف شده‌اند «سراب یاوری» کرمانشاه مجموعه گردشگری می‌شود گرمخانه‌های استان کرمانشاه آماده ارائه خدمات هستند

افق توسعه کروز برای تحقق تولید ۵۵ میلیون قطعه در ۱۴۰۱
30 آبان 1401 - 14:59
شناسه : 281974
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۵۰ میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال ۱۴۰۱ به رکورد تولید ۵۵ قطعه در سال خواهد رسید.

پ
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ثبت این رکورد از نظر فنی-مهندسی و اقتصادی اهمیت بسزایی دارد. از نظر اقتصادی تحقق این رکورد از اهتمام این شرکت در حفظ منابع ارزی کشور و جلوگیری از خروج ارز حکایت دارد.

اما در بعد فنی-مهندسی اهمیت این داخلی سازی دو چندان است چرا که این موفقیت جز با توسعه واحدهای تحقیق و نوآوری محقق نخواهد شد. جدیت کروز بر ایجاد واحدهای تحقیق و نوآوری باعث گردید تا این شرکت بتواند خطوط تولید قطعات پیچیده خودرویی را در کشور طراحی و اجرا کند. باورمندی مدیران کروز به فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور سبب شد تا علاوه بر رشد نرخ استقلال صنعت خودرو از کشورهای خارجی، نیازمندی‌های داخلی در شرایط تحریم نیز برطرف گردد.

در همین راستا کروز با طراحی و ساخت بالغ بر ۸۱ دستگاه تخصصی خطوط تولید، رکورد دیگری در ایجاد زیرساخت‌های تولیدی رقم زد. برنامه توسعه‌ای و داخلی سازی خطوط تولید در کروز طی دو سال اخیر در سه بخش عمده صورت گرفت.

کروز با طراحی و ساخت خط تولید قطعات پلیمری خودرویی توانست افق‌های جدیدی را پیش‌روی صنعت قطعه سازی ایران بگشاید. با طراحی این خطوط امکان داخلی سازی خط کامل کامپاند مواد پی‌وی‌سی و خط تولید مواد پی‌وی‌سی ممکن شد. این شرکت همچنین در سال اخیر خط کامل تولید ACU را ایجاد کرد که این حرکت از دانش فنی گامی بلند به حساب می‌آید.

با اجرای سیاست‌های توسعه‌ای کروز، برخی خطوط نیز ارتقا پیدا کردند. خط تولید آیینه، مالتی مدیا و سنسور در دو سال اخیر توسعه چشمگیری داشته که این ارتقا منجر به افزایش میزان تولید، کاهش خروج ارز و اشتغالزایی شده است. در راستای توسعه ظرفیت خطوط تولید نیز می‌توان به ساخت دو سالن تولیدی هریک به مساحت بالغ بر ۲۰هزار متر مربع اشاره کرد. با ساخت این سالن‌های تولید، دومین خط اتوماتیک تولید رنگ قطعات خودرویی ایجاد شده و ظرفیت تولید داشبورد، رودری و خط رنگ انواع سپر با استانداردهای کیفی جهان ایجاد شد.

کروز با طراحی و ساخت فیکسچر و تجهیز مکانی به تعداد ۷۰۰ عدد و ایجاد زیرساخت لازم برای تولید ۴۰ هزار قطعه یدکی و تعمیراتی، گام‌های اساسی برای توسعه و افزایش تولید مداوم وچشمگیر برداشته است. اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کروز علاوه بر جلوگیری از خروج ارز باعث کاهش نرخ وابستگی خودروسازی به خارج در شرایط تحریمی گردید و اجرای این سیاست‌های توسعه‌ای سبب ایجاد فرصت شغلی برای ۲ تا ۳ هزار نفر در کشور می‌شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.