شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

دی ماریا: به این پیروزی مقابل مکزیک نیاز داشتیم
06 آذر 1401 - 9:18
شناسه : 282318
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خوشحال است که تیمش در دیدار برابر مکزیک سه امتیاز حساس را کسب کرد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از اوله، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار دوم خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف مکزیک رفت و با دو گل به پیروزی رسید.

آرژانتین با پیروزی که در این بازی کسب کرد با ۳ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و با پیروزی در بازی پایانی برابر لهستان به دور بعد صعود خواهد کرد.

دی ماریا بعد از پیروزی برابر مکزیک عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم و هواداران خود را خوشحال کردیم. بعد از شکست تلخ در دیدار نخست به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم. مثل همیشه تا پایان خواهیم جنگید و نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

او در پایان گفت: دیدار نخست برابر عربستان آن‌گونه که دوست داشتیم نبود. مکزیک حریف بسیار قدرتمندی بود اما ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و براین باور هستیم که با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. اکنون یک بازی دیگر باقی مانده است و باید در آن هم به پیروزی دست پیدا کنیم تا صعود خود را به دور بعد قطعی کنیم.

در این گروه لهستان با ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و عربستان و آرژانتین هم سه امتیازی هسنتد این درحالی است که مکزیک با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.