جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پودولسکی: آلمان برای اسپانیا خطرناک است
06 آذر 1401 - 11:16
شناسه : 282337
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در مصاحبه‌ای تاکید کرد آلمانی‌ها در بازی مهم امروز برابر اسپانیا برای حرف خطرآفرین هستند و رقیبی هم‌چون کاستاریکا نخواهند بود.

پ
پ

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه بی ساکر، لوکاس پودولسکی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که تجربه کسب جام جهانی با این تیم در سال ۲۰۱۴ را دارد در مصاحبه با نشریه ” AS ” به اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا که جام جهانی ۲۰۲۲ را با برد پر گل هفت بر صفر مقابل کاستاریکا آغاز کردند، نسبت به خطر آفرین بودن آلمانی‌هایی که اولین بازی خود را برابر ژاپن با شکست آغاز کردند هشدار داد.

او در این مصاحبه اظهار کرد: من نتوانستم بازی اسپانیا مقابل کاستاریکا را نگاه کنم اما خود نتیجه این بازی سرنخ را درباره کیفیت تیم اسپانیا به دست می‌دهد. اتفاق نادری است که در یک بازی جام جهانی هفت گل بخورید؛ اما آلمان کاستاریکا نیست.

پودولسکی تاکید کرد، تیم ملی فوتبال آلمان در بازی مقابل اسپانیا از همه چیزش مایه خواهد گذاشت و بازی امروز این تیم با همه بازی‌هایی که او تجربه حضور در آن‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ را داشته فرق می‌کند.

او ادامه داد: “این بازی‌ها همواره پرفشار هستند اما این مسابقه امروز متفاوت خواهد بود. فکر نمی‌کنم آن‌ها بازی صرفا دفاعی را در پیش بگیرند این یک تقابل باز خواهد بود و تیم لوییس انریکه، سرمربی اسپانیا برای بردن مسابقه به زمین می‌آید.

این مهاجم پیشین تیم ملی آلمان افزود که باخت ۶-۰ به اسپانیا توسط تیم یواخیم لو کمی بیش از دو سال پیش “فراموش شد”. همه یا هیچ، نتیجه این مسابقه می‌تواند باعث شود که تیم هانسی فلیک از حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی باز بماند، در حالی که بردن اسپانیا به معنای صعود ریاضی به دور بعدی خواهد بود.

نتیجه این مسابقه برای تعیین سرنوشت صعود آلمانی‌ها از مرحله گروهی تعیین کننده است در حالی که برد اسپانیا در آن به معنی کسب جواز حضور آن‌ها در دور بعدی خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.